ULAZE U NOVE PROJEKTE

APPLE DOBIO NOVO POJAČANJE Angažirali dosadašnjeg glavnog izvršnog direktora modne kuće Yves Saint Laurent

Customers check the Apple's tablet iPads at a Tokyo electric shop on May 31, 2013 as Apple was reportedly boosting the price of iPads sold in Japan by as much as 20 percent for weaken yen. Household spending was also weaker than expected while consumer prices fell 0.4 percent year-on-year in April, underscoring the tough task in reversing years of deflation that has crimped private spending and business investment. AFP PHOTO / Yoshikazu TSUNO
 AFP
Tipično za Apple, nema ni glasa o tome koji su to točno posebni projekti na kojima će raditi Deneve

Apple je u utorak pojačao svoje korporativno vodstvo angažiranjem Paula Denevea, dosadašnjeg glavnog izvršnog direktora francuske modne kuće Yves Saint Laurent , koji će biti potpredsjednik za posebne projekte.

“Oduševljeni smo što možemo pružiti dobrodošlicu u Apple Paulu Deneveu. On će raditi na posebnim projektima kao potpredsjednik odgovoran izravno Timu Cooku”, poručio je glasnogovornik tvrtke Alan Hely.

Tipično za Apple, nema ni glasa o tome koji su to točno posebni projekti na kojima će raditi Deneve. Zato, međutim, ima spekulacija, koje se mahom vrte oko istoga: nosivi uređaji, prvenstveno pametni sat, a možda i dugonajavljivani Appleov televizor. Glavni izvršni direktor kompanije Tim Cook izjavio je nedavno da je područje nosivih uređaja “zrelo za istraživanje”, a pošto se takvi uređaji većim dijelom preklapaju s modom, ne iznenađuje odabir Denevea, koji je, inače, već radio u Appleu od 1990. do 1997. kao prodajni i marketinški menažder u Apple Europa.

“To je segment koje će naprosto eksplodirati u sljedećih nekoliko godina”, predviđa Francisco Jeronimo iz agencije International Data Corporation.

Osim proizvoda poput Appleova iWatcha - za koji većina analitičara smatra da je gotovo sigurna stvar - i televizora - koji bi mogao, ali i ne mora biti realnost - pojedini eksperti smatraju da bi Apple s Deneveom mogao pokušati ući na tržište (još) luksuznijih proizvoda u stilu Nokijine serije telefona Vertu.

“Mislim da Apple strahuje da, kako je iPhone postao sveprisutan i ima ga svaka treća osoba, postaje vrlo teško održati taj premium imidž koji žele imati. Ako ne mogu ostati tvrtka za čije su proizvode kupci bez pogovora spremni platiti više, prijeti im pad prema dnu, a to svakako žele izbjeći”, smatra Ben Wood iz CCS Insighta.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. svibanj 2024 11:07