Screenshot: HNTV

ZAŠTO JE UOPĆE DIRAO LOPTU?

VIDEO: BIT ĆE POSLA ZA OKO SOKOLOVO Ne bi bilo dobro da je ovaj gol odlučio prvenstvo Hrvatske! Je li Rijeci oprošten pogodak iz zaleđa?

AUTOR:
    • Sportske novosti

  • OBJAVLJENO:
  • 17.05.2017. u 21:12

  • Nakon što je Dinamo svladao Istru 2:1, Rijeka je kod Slaven Belupa stigla samo s jednim ciljem, a to je pobjeda koja bi joj praktički donijela toliko željeni naslov prvaka Hrvatske.

    Poveli su gosti u Koprivnici u 14. minuti kada je spretno zabio Franko Andrijašević, a vodstvo je po službenom zapisniku povisio Vešović u 42. minuti nakon velike konfuzije u obrani domaćina.

    Vešović se nakon pogreške stopera dokopao lopte i iskosa s desne strane opalio po golu. Loptu je nakratko odbio vratar Marković, ali pred crtom ju je, barem se tako čini po usporenoj snimci, ipak Gavranović ugurao u mrežu. Svačeg je tu bilo, Gavranović je bio u zaleđu i nije smio igrati loptom, no pomoćni sudac Igor Krmar nije podigao zastavicu.

     

    Postavlja se pitanje je li Gavranović potpuno nepotrebno igrao loptom prije nego je cijelim obujmom prešla gol-liniju, odlučivali su centimetri i bit će tu posla za Oko sokolovo.

    Iz drugih medija