Razgovarali smo s nogometnim menadžerom Andyem Barom, pitali smo ga ima li kakvih novosti o Sammiru, zna li se gdje će nastaviti karijeru?
- Za Sammira imamo ponudu iz Saudijske Arabije, iz jednog kineskog kluba, a postoji i mogućnost da završi u Lisabonu, u Benfici. Da, to vam moram još kazati kad već pitate o mentalitetu ljudi koji rade u kineskim klubovima: jako vole mijenjati strance u momčadi, uopće se ne radi o tome jesi li dobar ili nisi. Vole nova lica. Recimo u Europi klubovi vole što duže u momčadi imati dobrog igrača, vole da momčad ima kontinuitet. Kinezi pak vole pompozne transfere i stalne prijelaze iz kluba u klub - zaključio je Bara.
---------------------------------------------------------------------------
Bara ima dosta iskustva s kineskim nogometom, konačno, upravo je on tamo “spremio” bivšeg hrvatskog reprezentativca Sammira. Kakvi su Kinezi kad je u pitanju poštivanja ugovora, plaćaju li na vrijeme, ima li bilo kakvih repova u poslovanju s kineskim klubovima?
- Ne mogu govoriti o drugima jer ne znam. Ali moje se iskustvo može svesti na jednu rečenicu: volio bih da svi rade kao Kinezi.
Kakve igrače Kinezi najviše vole?
- Brazilce! Recimo, za usporedbu, neki brazilski igrač može biti 20 posto slabiji od hrvatskog, ali ostvarit će transfer. Kinezima je važno samo da ima brazilsku putovnicu. Vole Brazilce, smatraju da svaki klub koji drži do sebe mora imati barem jednog Brazilca.
Kad su Hrvati u pitanju, Bara nadodaje:
- Vole Kinezi i hrvatske nogometaše, dapače, imaju jako visoko mišljenje o hrvatskom nogometu. Međutim, kad se radi o našim nogometašima, tamo mogu proći samo top igrači, reprezentativci. Recimo sad žele Kalinića, Brozovića... Neće nekoga iz HNL-a. Međutim, kad je u pitanju Brazilac, uzet će i iz treće lige.
Da Kinezi cijene hrvatski nogomet, najbolje se vidi iz činjenice da su pozvali Vatrene na turnir u svoju zemlju. Može li taj turnir nekim našim dečkima koji igraju u HNL-u pomoći da se ipak probiju kinesko nogometno tržište?
- Da, kako da ne. Svi ti momci koji s reprezentacijom idu u Kinu imaju mnogo veću mogućnost probiti se na kinesko tržište kad ih Kinezi vide uživo u hrvatskom dresu, u dresu reprezentacije koju jako cijene.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....