POBUNA U SVLAČIONICI

Igrači: Duguju nam plaće i premije, ne želimo dati svojih milijun kuna nekom navijaču

  • Drago Sopta/CROPIX

Objavljeno: 05.10.2012

Navodno je jedan igrač odbio sudjelovati u snimanju filma, a nekolicina se požalila kako ne žele plaćati navijačima da ih dođu gledati

Kada su lani u Maksimiru pustili “karte za kunu”, netko se ironično zapitao je li idući korak plaćanje navijačima da dođu navijati za Dinamo. Nitko ni u primisli nije imao da će godinu dana kasnije Dinamo puniti propuh na tribinama milijunskom premijom.

Priča je vrlo jednostavna; ako će na stadionu Maksimir protiv PSG-a biti više od 25 tisuća navijača, jedan od njih će kući otići s milijun kuna u džepu... Unatoč tome što je PSG sa Zlatanom Ibrahimovićem mamac za navijače gdje god igra i što je Liga prvaka natjecanje koje magnetski privlači mase na stadione diljem Europe, u Zagrebu ih, eto, dozivaju milijunom.

- Poanta svega bila je utakmica protiv Porta gdje smo ostali razočarani posjetom. Pričali smo poslije utakmice i odlučili se odreći našeg dijela primanja kako bi protiv PSG-a bile pune tribine - otkrio je Ivan Kelava.

Iako se u Maksimiru drže priče kako je ideja o “navijaču milijunašu” nastala u glavi Matea Kovačića, neslužbeno smo saznali da je kampanja “Navijač od milijun kuna” zapravo ideja Dinamovog marketinga, a za provedbu su angažirani profesionalci okupljeni u agenciji “iSTUDIO”.

- To je Dinamova zamisao, a mi smo im pružili podršku - otkrio je Danijel Artenjak, menadžer iz “iSTUDIJA”.

I to su napravili sjajno. Akcija “Navijač za milijun kuna” u rekordno kratkom vremenu probila se do medija i ciljane skupine; navijača Dinama.

- Time smo postigli prvi cilj, da ljudi čuju za kampanju, a nadam se da će cijela akcija uroditi plodom, odnosno punim stadionom protiv PSG-a - tvrdi Artenjak.

Čija god ideja bila, jedno je sigurno; u svlačionici ne gledaju blagonaklono na pomisao da iz svog džepa izvade milijun kuna i doniraju navijaču. Navodno je jedan od njih odbio sudjelovati u snimanju filma, a nekolicina se požalila kako ne žele plaćati navijačima da ih dođu gledati, pogotovo što im klub još uvijek nije isplatio premije za ulazak u Ligu prvaka (35 tisuća eura), a i ugovorne rate su limitirane na 6500 eura bruto.

No, čini se kako igrači ne trebaju previše brinuti o isplati. Mateo Kovačić i svlačionica tek su kulisa kampanje koju će u potpunosti financijski ispratiti klub. Bar imaju love koju su u posljednje vrijeme pokupili od kazni.

Osim Kovačića i Kelave, akciju je pozdravio i Josip Šimunić koji je evocirao uspomene s kraja prošlog stoljeća kada je Dinamo igrao Ligu prvaka.

- Sjećam se tribina i atmosfere. Zaista bih to volio doživjeti u Maksimiru kao Dinamov igrač. Bit će ljudi kojima će ovo biti čudno, ali vjerujem da će tribine biti pune i da će nam naši navijači pomoći da uzmemo bod ili sva tri - jasan je Šimunić.

A jasni su i navijači Dinama okupljeni oko građanske inicijative Zajedno za Dinamo. Oni su kampanju “Navijač za milijun kuna” dočekali na volej. Smatraju kako se time srozava ugled kluba i da se ne razmišlja o dugoročnom efektu ovog poteza. Naime, ako se dijeli milijun kuna za PSG, koliko love mogu očekivati navijači da dođu na Cibaliju, Inter, Zadar...

- Već smo prošle godine jasno poručili da se ljubav ne kupuje. To smo im rekli na primjeru Pere iz ‘Vlaka u snijegu’ - kazao je Marko Labus iz ZZD-a, dodavši da Dinamova uprava svoj “obraz i legitimitet dokaže ne izborima”.

- Posebno je tužno, a i jako boli što je klub ovakve povijest i tradicije odlukama čelništva doveden na stup srama i podsmijeha čitavog nogometnog svijeta - zaključio je Labus.

Broj preporuka: 9

Više o...

FACEBOOK KOMENTARI

ARHIVA ČLANAKA

Fotogalerije

Opći uvjeti korištenja | Pravila prenošenja sadržaja | Zaštita privatnosti | Pravila komentiranja | Impressum | Oglašavanje

EPH Digital: Jutarnji list | Slobodna Dalmacija | Gloria | Globus | Sportske Novosti | Autoklub | Dom & dizajn | Dobra hrana | Bestseller | Dodo | Dosi | Gorila | LikeCroatia | Gameland | Dubrovacki Vjesnik

WAZ: Der Westen