NOVI TREND

HRVATSKI FACEBOOK PODUZETNICI 'Imam više od 418 tisuća lajkova i više fanova od Jelene Rozge'

'Deseci tisuća ljudi angažiraju nas da kupujemo za njih preko interneta'

Nedostatak vremena, skeptičnost pri plaćanju karticom preko interneta te neprovjereni dobavljači najčešći su razlog zašto Hrvati ne vole kupovati prko interneta. Upravo to su iskoristili mladi poduzetni ljudi koji su otvorili trgovine za posredništvo pri kupnji. Oni odabiru proizvode od inozemnih dobavljača koje su provjerili, izlože proizvod na svojim stranicama, napišu cijenu, a klijent plaća uplatnicom traženi proizvod.

Domaće trgovine

Trgovine za posredovanje postale su apsolutni hit u Hrvatskoj, posebno kod ženskog dijela koje ovakvom kupovinom mogu nabaviti vlastiti primjerak željene suknje ili cipela koje ne mogu naći na policama domaćih trgovina.

Prvi registrirani obrt za posredovanje koji se odmah pojavio na Facebooku je Monika - obrt za posredovanje koji je otvoren krajem 2012. Monika Vranović kaže kako joj laska to što se nakon njenog obrta razvio boom ove vrste kupovine i poslovanja te da se, naravno, svaka trgovina razlikuje po nečemu. Koliko su trgovine za posredovanje postale popularne u Hrvatskoj, govore i same brojke.

Vrtoglavi rast

- Danas brojimo više od 418 tisuća lajkova na Facebooku i desetke tisuća zadovoljnih klijentica. Nismo se nadali ovako vrtoglavom broju fanova koji iz dana u dan sve više raste. Moramo se pohvaliti da smo najbrže rastuća Facebook stranica u Hrvatskoj prema statistikama servisa Social numbers te da smo sedma Facebook stranica po veličini na područuju cijele Hrvatske. Imamo više fanova i od Jelene Rozge, što nam je zbilja nevjerojatno - kroz smijeh govori Monika Vranović.

Lani je još jedna trgovina za posredovanje u kupnji oduševila Hrvatice - Šaptač cipelama.

- Poduzeće sam otvorila prije godinu dana, nakon što sam od države za svoj projekt dobila poticaj za samozapošljavanje. Iako smo poznati kao nacija s puno stila, zaista me iznenadio tako velik interes. Jako sam zahvalna na svakom lajku i na tako velikoj podršci. Naši su nam članovi izuzetna motivacija da se svakim danom trudimo biti što bolji i kvalitetniji - kaže Anita Marko, osnivačica Šaptača cipelama koji danas broji više od 130 tisuća članova, od čega su većina žene.

Inozemni dobavljači

Anita kaže da njezin cilj nisu zadovoljne, već oduševljene klijentice, a svojim klijenticama predlaže samo ono što bi i ona nosila.

Obje trgovine surađuju s velikim brojem inozemnih dobavljača koje su djevojke same provjerile i garantiraju da će taj proizvod na adresu klijentica doći upravo onakav kakav je prikazan na slici. U njihovoj ponudi ima svega - od nakita, gadgeta pa do haljina i cipela. Novost u njihovoj ponudi su večernje haljine šivane po mjeri koje su idealne za vjenčanja i maturalne zabave.

Silvio Ivaštanin i Dragana Ristin krajem prošle godine otvorili su svoj obrt i stranicu koju su nazvali Modatak.net. I njihova je stranica ubrzo postala veoma popularna te svakim danom imaju sve više klijentica. Kao i ostale trgovine za posredovanje u kupnji, i Modatak klijenticama nudi mogućnost da same zatraže proizvod koji žele da im posrednik pronađe.

- Naša web stranica olakšava našim klijenticama snalaženje i naručivanje kako naših proizvoda tako i proizvoda koje su same pronašle na online trgovinama. Naš odjel Vaši Proizvodi nalazi se na početnoj stranici i upravo tome služi, te nakon temeljite provjere rado ćemo proizvod naručiti za klijenticu - kažu Silvio i Dragana.

Bez paypal računa

Kao prednost ovakvih posrednika, kupci najčešće ističu jednostavnost i niže cijene, čak i kada se uračuna provizija posrednika (koja ovisi o brojnim faktorima i kreće se od 5 kuna po artiklu nadalje).

- Kupujem odjeću preko posrednih trgovina jer mi se ne da tražiti okolo po ebayu i sate potrošiti na internetu. Ovako, posrednici robu stave u galeriju, ja samo izaberem ono što mi se sviđa i pošaljem im. Prednost je i to što ne moram otvarati paypal račun, samo uplatim novac preko uplatnice ili internet bankarstvom - kaže Sandra iz Zagreba.

Mi smo najjeftiniji

Monika posredovanje

- Kao što smo već naveli, prvi smo i najveći online posrednik na područuju RH, pa i šire. Naše posredničke provizije garantirano su najniže te je preko nas kupnja najpovoljnija. Velika prednost su i naši automatski programi na web stranici koji kupnju preko nas čine lakšom, bržom i sigurnijom. Cijeli web shop izravno je povezan s dobavljačima. Osim automatskog ažuriranja dostupnosti proizvoda i cijena, automatski se ažuriraju i količine, izvorni opisi te karakteristike proizvoda. Proizvode i web shop najvećim dijelom kreiraju upravo klijenti kroz programe koji provjeravaju pouzdanost dobavljača. Razvijenost nam omogućava održavanje najnižih provizija i kvalitetniju uslugu. Desetak naših agenata na raspolaganju je za sva pitanja i narudžbe svakim danom od 8 do 23 sata, kaže Monika Vranović.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
02. svibanj 2024 22:18