
Prošla sezona iz perspektive Osijeka nije bila neuspješna samo rezultatski, učinak na terenu utjecao je izravno i na posjet. U prvoj sezoni u Opus Areni prosječni broj gledatelja na domaćim utakmicama Bijelo-plavih u SuperSport HNL-u bio je 7418. Ususret idućoj činilo se kako će ta impresivna brojka biti nadmašena, jer pred početak sezone prodano je nešto više od 6000 godišnjih ulaznica, nikad više u klupskoj povijesti, ali...
Posljedica slabih rezultata (a Bijelo-plavi su, između ostalog, prošle sezone nakon Šibenika i Lokomotive imali najslabiji domaći skor u ligi koji je zaključen s po šest pobjeda, remija i poraza) bio je i posjet, koji je prošle sezone pao na 5739 gledatelja. Drugim riječima, Bijelo-plavi su u godinu dana "izgubili" zabrinjavajućih 1,7 tisuća gledatelja na tribinama, odnosno čak četvrtinu u odnosu samo na sezonu ranije. U prvoj sezoni Opus Arene u 18 prvenstvenih utakmica bilo je, prema službenim podacima, ukupno 133.524 gledatelja, a godinu dana kasnije njih zbirno 103.302.
Sezona je otvorena posjetom od 8028 gledatelja u Opus Areni protiv slabašne estonske Levadije u kvalifikacijama za Konferencijsku ligu, a prvenstvo s 6144 navijača protiv Šibenika. Što su odlične brojke s obzirom na to da je sezona godišnjih odmora bila u punom jeku. Problem je, međutim, što je od utakmice protiv Šibenika (i šokantnog 1:2 poraza) još samo pet puta u idućih 17 ligaških utakmica Bijelo-plavih pred svojim navijačima ta posjeta bila nadmašena. Štoviše, već se mjesec dana nakon premijerne utakmice sezone (odnosno uvodnih pet prvenstvenih kola u kojima su Osječani osvojili samo jedan bod) broj gledatelja u Opus Areni prepolovio. Tih 3240 gledatelja koliko ih je sredinom rujna bilo na tribinama protiv Slavena Belupa, čak nije bio niti najmanji posjet prošle sezone. "Dno" je dotaknuto s 2674 gledatelja koliko ih je došlo pogledati utakmicu s Varaždinom (inače posljednjoj u kojoj je na klupi sjedio Federico Coppitelli), a koja je uslijedila nakon pet uzastopnih prvenstvenih poraza. Na tu utakmici, dakle, nije došla niti polovica vlasnika godišnjih ulaznica.
Poveznica posjete i ostvarenih rezultata na primjeru Osijeka je i više nego jasna, a kakav će trend na tribinama Opus Arene biti iduće sezone, ovisi isključivo o nogometašima Bijelo-plavih.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....