GNK Dinamo

NOVI VJETROVI

DINAMO PRODAO VIŠE GODIŠNJIH ULAZNICA ČAK I OD HAJDUKA! Padaju rekordi, najjači hrvatski klubovi trljaju ruke uoči početka novog prvenstva

AUTOR:
  • OBJAVLJENO:
  • 16.07.2019. u 11:56

  • Dinamo u petak protiv Lokomotive starta u novo prvenstvo, a jučer smo u Maksimiru saznali da za sada službena brojka prodanih godišnjih ulaznica iznosi 4525. Izvrstan je to broj, jer prošle sezone prodano je ukupno 6000 “godišnjaka”. A te prošle sezone prava navala je počela tek kad su krenule europske utakmice Modrih.

    Već smo mnogo puta napisali da je zagrebačka publika specifična te da je ponajviše zanimaju ipak nastupi Dinama u Europi, a kupnja godišnjih ulaznica raste sa svakom prijeđenom europskom stepenicom. Naravno, ne smije se zaboraviti ni pobjeda protiv Rijeke u Superkupu na otvaranju sezone, dobra igra i osvajanje trofeja također su podigli zanimanje za godišnje ulaznice, tako da ih se već jučer prodan zamjetan broj. Bitno je naglasiti da je prodaja godišnjih ulaznica nekoliko puta nadmašila prodaju u odnosu na isto vrijeme lani i preklani. Kontinuitet porasta je jasan, Dinamo svake godine bilježi veću prodaju godišnjih ulaznica unatoč evidentnim infrastrukturnim nedostacima. I to je još jedan pokazatelj da je prisutna tendencija povratka navijača Dinama na Maksimir.

    Ima još jedna zanimljivost. Dinamo je ove sezone ponudio dvije vrste godišnjih ulaznica. Jedne se zovu “Gold”, a vrijede za sve utakmice HT Prve lige i Hrvatskog kupa te za UEFA-ine utakmice koje se igraju pred publikom na stadionu Maksimir. Ne vrijedi za 2. pretkolo Lige prvaka, zbog kazne UEFA-e i odigravanja utakmice bez gledatelja. Druge se zovu “Blue”, a vrijede za sve utakmice HT Prve lige i Hrvatskog kupa koje se igraju pred publikom na stadionu Maksimir i vlasniku daje pravo prvokupa svog mjesta na UEFA-inim utakmicama. Po onome što smo saznali u Maksimiru, mnogo bolje ide prodaja “Gold” ulaznica, što pak znači da modri navijači vjeruju u europski projekt te drže da će Modri igrati veliki broj europskih ogleda. Predviđa se da će Dinamo ove sezone prodati oko 8000 godišnjih ulaznica, što znači da će za dvije tisuće premašiti prošlu sezonu.

    Malo smo se pozabavili i prodajom godišnjih ulaznica ostalih klubova “velike četvorke” hrvatskog nogometa. Hajduk je jučer na svojoj službenoj stranici objavio da je prodao preko 4000 godišnjih ulaznica, točan podatak je u 15 sati iznosio 4038. Naravno, kao i kad se radi o Dinamu, približavanjem uzvratne utakmice s Gzirom, te pred ostale europske oglede, jer je jasno da će se Maltežane proći, prodaja će sigurno bitno porasti. No taj podatak je svakako zanimljiv. Tko bi očekivao da će Dinamo do sada prodati više godišnjih ulaznica od Hajduka!? Majstori s mora poznati su po svojoj vojsci navijača, ali ove brojke sugeriraju da Dinamo za sada vodi.

    Kad već uspoređujemo Dinamo i Hajduk, najskuplja maksimirska “Gold” ulaznica košta 800 kuna za tribinu Zapad dolje, dok je najskuplja poljudska 950 kuna, također za Zapad. S tim da kod Hajduka ta cijena važeća za utakmice 1., 2., i 3. pretkola Europske lige, a ako se Splićani plasiraju u skupinu, trebat će nadoplatiti.

    S Rujevice stiže podatak da je do jučer u 12 sati prodano 3986 godišnjih ulaznica, što je također odlično kad se radi o Rijeci, a isto vrijedi kao za Dinamo i Hajduk, prodaja će porasti približavanjem europskih ogleda društva Igora Bišćana. Naravno sve to važi i za Osijek koji je u samo tri dana prodao 1500 godišnjih ulaznica, a zanimljiv je podatak da su u prva četiri sata prodana čak 538 “godišnjaka”, što je apsolutni rekord kad se radi o klubu iz Gradskog vrta.

    DINAMO

    4525 prodanih godišnjih ulaznica

    HAJDUK

    4038 prodanih godišnjih ulaznica

    RIJEKA

    3986 prodanih godišnjih ulaznica

    OSIJEK

    1500 prodanih godišnjih ulaznica

     

    Iz drugih medija