Za sve ljubitelje nogometa diljem svijeta, ako se izuzme nadolazeće Svjetsko prvenstvo, subotnja utakmica i veliko finale Lige prvaka ove je godine dan 'D'. Na Olimpijskom stadionu u Kijevu snage će odmjeriti Real Madrid i Liverpool, a svi oni koji nemaju tu sreću da uživo iz prvog reda prate ovaj veliki dvoboj, smjestit će se pred male ekrane i pomno pratiti 90 minuta spektakla, a možda i više.
Ipak, najveći strah svakog istinskog nogometnog fana je gubitak TV prijenosa u ključnim minutama neke utakmice, a upravo to moglo bi se u subotu dogoditi milijunima gledatelja u Velikoj Britaniji i to na osam sekundi.
Gotovo je sigurno kako će mnoge uhvatiti panika kada dođe do 'zamračenja', ali riječ je o marketinškom triku jednog od najpoznatijeg svjetskog proizvođača elektronike i elektroničkih uređaja.
Naime, svi koji će gledati prijenos finala na njihovim 'smart' TV prijemnicima ostat će bez slike na osam sekundi. Riječ je o zanimljivoj reklamnoj kampanji kojom se želi promovirati nova tehnologija i 'ambijent' koji će na ekrane 'postavljati' različite screensavere.
Upravo zbog toga će oko osam milijuna TV-a za vrijeme prijenosa 'pogoditi' smetnja, a zatim će ekran pocrniti, a zvuk utihnuti. Možemo samo zamisliti kakva će panika zavladati u domovima, kafićima i ostalim mjestima u vrijeme odigravanja najvažnije utakmice sezone, ali, sve bi trebalo biti u redu osam sekundi kasnije.
- Ova jedinstvena kampanja osmišljena je kako bi našu poruku prenijela na što dramatičniji način, tako što će isključiti TV prijemnike i podsjetiti javnost da su televizori u 90 posto vremena samo dosadni crni ekrani - pojasnila je direktorica marketinga kompanije.