Ovom prilikom predstavljen je veliki projekt Sportkluba koji od jeseni postaje ekskluzivni partner za prijenose svih utakmica hrvatske nogometne reprezentacije. Ovo uključuje Euro 2020 kao i kvalifikacije za taj turnir, zatim kvalifikacije za svjetsko prvenstvo 2022 te vrlo atraktivni novi europski format natjecanja nazvan Liga nacija. Više detalja o ovome dao je Marin Radić, voditelj Sportkluba Hrvatska. Posebno je naglašeno da je Sportklub, uz kvalifikacijske cikluse te Euro 2020, dobio i prava prijenosa za Ligu Nacija.
Liga Nacija novitet je kojeg UEFA uvodi od jeseni u trajanju od rujna 2018. do lipnja 2019. Natjecanje je podijeljeno u četiri lige, a unutar svake od njih bit će četiri jakosne skupine s tri ili četiri reprezentacije. Hrvatski nogometni savez odmah nastupa u najvišem rangu, a to donosi uzbudljive susrete protiv Engleske i Španjolske. Sportklub će svoje već vrhunske resurse za ove potrebe podignuti na još veću razinu kako bi gledatelji dobili jedinstveno i najbolje iskustvo uživanja u TV prijenosima utakmica. Ovo znači da će nakon euforije svjetskog nogometnog prvenstva, fanovi nogometa uz Sportklub moći uživati u još ispunjenijoj jeseni i budućem razdoblju.
Alan Balen, direktor AB sporta predstavio je marketinške detalje za klijente i oglašivače. Uzvanicima su Ivan Hodoba, urednik i komentator na Sportklubu, te Marin Mrduljaš - Babo, košarkaški komentator, predstavili cjelokupni program Sportkluba koji uključuje sve najznačajnije sportove i natjecanja, ali i one koji se manje prate, a sve to kroz cjelodnevni program uživo. Naposljetku su gosti, među kojima je bio i bivši predsjednik Hrvatskog nogometnog saveza Branko Mikša i legendarni sportski komentator Slavko Cvitković, prilikom obilaska prostora imali mogućnost isprobati vlastite komentatorske vještine.
Sportklub je vodeći regionalni sportski kanal i internetski medij, koji radi 24 sata dnevno i donosi velik broj i širok izbor sportova i ekskluzivnih prijenosa, video sadržaja, vijesti, intervjua i stručnih analiza.