Na fotografiji: Detalj sa završne večeri Ultra festivala u Splitu 2016.
 Zvonimir Barišin / HANZA MEDIA
POTPISAN UGOVOR

HAJDUK SKLOPIO UGOVOR S JEDNIM OD NAJVEĆIH GLAZBENIH FESTIVALA Svjetski brend na rukavu: Na dresu Bijelih godinu dana će stajati njihov logo!

Piše: Sportske novostiObjavljeno: 06. srpanj 2017. 16:04

Hajduk je dobio novoga sponzora, a to je glazbeni festival Ultra koji se održava svako ljeto na stadionu na Poljudu. Ugovor s Ultrom potpisan je na jednu godinu, a inače su vodeći ljudi festivala objavili da će se njihov događaj u Splitu odvijati sve do 2022. godine.

Hajduk će na rukavu dresa nostii logo Ultre kojoj je to prvi ugovor s jednim sportskim klubom u svijetu. Ugovor je zasad potpisan na jednu godinu, a postoji mogućnost nastavka suradnje.

Špekulira se da će Hajduk na ime odštete što jednu utakmicu mora igrati u Dugopolju umjesto na Poljudu te što će nakon festivala zamijeniti travnjak, uključujući i sponzorstvo, dobiti ukupno četiri milijuna kuna što im je zapravo svojevrsna kompenzacija za propuštenu dobit. U sklopu potpisivanja Grada s Ultrom prezentirana su sva tri dresa Hajduka koja sada uz logo Tommyja na prsima, imaju i znak Ultre na rukavu.

- Na sve moguće načine smo nastojali pomoći oko organizacije ovog festivala kako bi sve prošlo najbolje za njih i za nas. Sretan sam jer smo napravili veliki iskorak prema još boljoj suradnji u budućnosti i što će jedan svjetski brend biti na rukavu našeg dresa – kazao je direktor Hajdukova marketinga Aljoša Bašić.

Linker
15. studeni 2024 17:46