KK Zadar je putem službenog Facebook profila objavio kako su do sad prodali 400 godišnjih ulaznica uz opis ‘‘
Priča se da će neki u Zagrebu imati više pretplata...‘‘ čime su jasno dali do znanja kako je krenulo natjecanje u prodaji godišnjih ulaznica.
Novi premijerligaš KK Dinamo je kampanju pokrenuo pod sloganom “Ugovor sezone” i najavio cilj od 986 kao ideju da se ispunjenjem na mjesto glavnog sponzrora stavi logo i broj BBB-a.
Na provokativnu objavu odgovorili su sa: ‘‘Drago nam je što vam je naš ulazak u Premijer ligu pomogao u kampanji za godišnje!‘‘
Objavu možete pogledati ovdje:
Dinamo je jutros objavio video kako je godišnju ulaznicu kartu uzeo i Kujtim Shala, veliki idol BBB-a kako bi još više animirao navijače.
S druge strane, Zadar je kampanju otvorio svojim videom, a s tribine će ponovno imati podršku navijačke skupine Tornado koji se vraćaju nakon bojkota.
Uzburkavanjem strasti između Dinama i Zadra pokazalo se kako hrvatska košarka konačno ima okus i miris, nešto se događa čim klubovi uživaju u podršci navijača.
Inače derbi KK Dinama i KK Zadra je u 7. kolu, a do tada traje utrka u prodaji godišnjih pretplata.
U prvom kolu Zadru dolazi Bosco, a Dinamu Alkar.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....