U četvrtak navečer Dinamo je od Salzburga na Maksimiru "popio petardu" tj. dobio pet golova. Bilo je to još jedno u nizu sramotno loših europskih izdanja aktualnog prvaka Hrvatske.
Međutim, čini se da je taj poraz na internetu Dinamu priskrbio horde novih obožavatelja. Naime, u petak su Modri na Facebooku dobili više od 50 000 novih fanova!
Nećemo reći ništa novo ako kažemo da navijači često u svom srcu nađu mjesta za gubitnike, pa iz čiste samilosti počnu simpatizirati neki klub. Uz svo suosjećanje svijeta za još jednu blamažu, držimo da nenadna poplava novih fanova ipak nije izazvana simpatijama navijača, već reklamiranjem stranice na Facebooku.
U načelu postoje dva načina na koji svojoj stranici možete priskrbiti nove lajkove. Prvi je promoviranjem postova na stranici, a drugi je promoviranjem same stranice. Oba, naravno, dolaze uz određenu monetarnu protuvrijednost. Dakle, ako želite da vaša stranica, ili vaši postovi dopriju do čim većeg broja Facebook korisnika koji će zatim potencijalno kliknuti like na stranicu, morate platiti određenu cifru, ovisno koliko novih lajkova ciljate.
Međutim, na Facebook stranici GNK Dinama ponudili su i treće objašnjenje za ovaj nagli porast popularnosti:
"GNK Dinamo je u suradnji s Facebookom uspješno dovršio objedinjavanje svih stranica vezanih uz naš klub, te je naša ionako brojna Facebook obitelj postala najveća sportska Facebook stranica u Hrvatskoj. Službenoj stranici kluba pripojeno je 8 neslužbenih stranica koje su brojile nešto više od 80 000 članova, te je broj fanova na službenoj narastao za oko 50 000 novih koji prije pripajanja nisu bili njeni fanovi. Hvala vam svima i pratite nas i dalje."
Očito, novac Dinamu ne može kupiti rezultat. Ali su zato za svaki dobiveni gol od Salzburga dobili 10 000 novih lajkova.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....