
Dosta smo o tome pisali jer je preraslo u tradiciju. Kad god Dinamo igra europske utakmice, maksimirski stadion je rasprodan. Sve ulaznice se prodaju brzinom svjetlosti, redovi pred plavim blagajnama su ogromni, kao da se “europski papirići” dijele besplatno. I da su veće cijene od ovih ne bi bilo nikakvih problema, opet bi ulaznice isparile. To je tako kad se radi o Modrima, navijači Dinama su od one sorte koja hrli samo na velike nogometne događaje.
Kad je HNL u pitanju, također to znamo, priča je drukčija. Maksimir može napuniti samo stari rival, vječni suparnik Hajduk. Svi ostali ne mogu, ali tu se vraćamo na temu o izbirljivosti nogometne publike kad su Modri u pitanju. Iz ove priče izuzeti su samo naravno oni najvjerniji, najžešći navijači, Bad Blue Boysi, koji pohode i one utakmice koji nisu zvjezdanog sjaja.
Međutim, nije uvijek bilo tako kad se radi o europskim utakmicama. Za ovu rasprodanost Maksimira u trenutačno zadanim okvirima bez istočne tribine, koju je nagrizao zagrebački potres, zaslužni su nogometaši Dinama. Postali su konkurentni na europskoj sceni, skupljaju bodove, pobjeđuju velike suparnike, a to dosezi kao magnet privlače nogometni narod. U vremenima kad su Modri bili momčad na kojoj su se iživljavali velikani, posjet je bio skroman, iznimno skroman. Bila su to ona vremena kad je Dinamo u Ligi prvaka bio nazivan “kantom za napucavanje”.
Eto, malo smo prokrstarili vremenom, pa smo pogledali koliko je navijača pohodilo tribine u prvom mandatu Ante Čačića u plavom klubu kad se također igrala Liga prvaka. Recimo, 24. listopada 2012. godine u Maksimiru je gostovao PSG sa Zlatanom Ibrahimovićem. Na tribinama se okupilo 9.326 gledatelja. Mjesec i nešto dana prije na maksimirskom ogledu s Portom bilo je, zaista možemo kazati, sramotno maleni broj navijača s obzirom na razinu natjecanja. Vjerovali ili ne, Porto je protiv Dinama tada gledalo samo 4.683 gledatelja... Toliko sada stiže na one manje utakmice HNL-a. Kad pogledate današnju sliku, zaista je nezamislivo kako je tada Dinamo mizerno bio gledan u Ligi prvaka.
A koliko su Modri ove sezone zaradili od prodaje karata i pretplata? Od prodaje godišnjih i pojedinačnih ulaznica plava blagajna je inkasirala oko 20 milijuna kuna. Rekordna zarada o ulaznicama vraća nas u 2019. godinu, kad je Dinamo prihodio oko 30 milijuna kuna, ali tada je u prometu bila i istočna tribina. Da je sada istočne tribine, onda bi zarada bila kao i tada, ako ne i veća, s obzirom na zainteresiranost navijačkog puka. Eto, još jedan dokaz kako je Dinamo oštećen s obzirom na to da igra na ovom rugobnom i nefunkcionalnom stadionu. Modri zbog nedostatka jedne tribine gube oko 10 milijuna kuna...
Kad se, pak, radi o dosadašnjoj zaradi od sudjelovanja u Ligi prvaka, modri klub je inkasirao 190 milijuna kuna. Plus ovih 20 milijuna od prodaje ulaznica izravni prihod iznosi 210 milijuna kuna. Lijepa cifra, zar ne?
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....