ZAGREB - Živimo najbolje dane. Konzum je sponzor reprezentacije i Dinama. Igramo u Ligi prvaka i... - zastao je Zdravko Mamić i nastavio:
- I krk u bulju!
Odmah zatim se izvršni predsjednik Dinama ispričao menadžerskoj eliti iz Konzuma:
- Ja znam da vi morate akademskim jezikom, ali ja ne moram.
A euforiju je izazvala činjenica da Dinamo od srijede ima novog sponzora na prsima. Iako se činilo kako će Dinamo, uz Valenciju i Villarreal, činiti tercet članova Lige prvaka s praznim prsima, Konzum je uletio u “pet do 12” i spasio stvar...
- Agrokor i Konzum uvijek se uključuju u prave projekte u pravim trenucima. A ovim potpisom ugovora stali smo uz bok našem velikom sportskom brendu - kazao je Ante Todorić, potpredsjednik uprave Agrokora koji je nastavio obiteljsku tradiciju suradnje s Dinamom. Naime, njegov djed je s Mirkom Barišićem prije nekoliko desetljeća bio član Uprave Dinama.
- Onda smo početkom 70-ih morali izaći iz kluba - pojasnio je Barišić.
Ugovor o pokroviteljstvu potpisan je do isteka tekuće sezone, a vrijednost je ostala nepoznata.
- U Agrokoru imamo praksu da takvi ugovori budu poslovna tajna - dodao je Todorić. No, ako je Konzum za dva mjeseca suradnje Hajduku platio milijun kuna, onda je jasno da je svota za Dinamo višestruko veća. Sjaj Lige prvaka na posebnoj je cijeni.
- Nije ti ovo kikiriki. To ti je kao Ferrari. Poput transfera Luke Modrića u Englesku - slikovito je pojasnio Zdravko Mamić novu suradnju Dinama i Agrokora koja se dijeli na dvije faze. Osim generalnog sponzorstva s Konzumom, potpisan je i ugovor s Agrokorom kojim voda Jana postaje službena voda kluba iz Maksimira, a vino Belje službeno vino “modrih”.
- Kad krkate sa mnom, od sada krkamo Belje - začinio je predstavljanje novog sponzora Zdravko Mamić.* Alen Lesički










Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....