Tamo negdje sredinom veljače, kada sve prihode i rashode stave na papir, u Hajduku će se moći zahvaliti 'svome dobrotvoru’ Dariju Srni. Prvenstveno zahvaljujući njemu i ugledu kojeg uživa u Šahtaru, ukrajinski klub dolazi 11. srpnja odigrati prijateljsku utakmicu s Bijelima. Da nije bilo Srne, da ga Ahmetov ne obožava kao kakvu ikonu, teško bi se moglo očekivati da jedan klub takvog renomea dođe gostovati pod takvim uvjetima. Jer to što će im Hajduk platiti, zrakoplov i smještaj, zapravo je mali ulog u usporedbi s potencijalnom zaradom od utakmice.
Hajduk zapravo nije mogao niti zamisliti boljeg protivnika od Šahtara. Iako se radi o klubu iz Ukrajine, to je pobjednik posljednjeg Kupa Uefe te prošlogodišnji četvrtfinalist Lige prvaka koji se zadnjih godina isprofilirao kao dio europske nogometne kreme. Posebno navijačima Hajduka kao motiv za dolazak može poslužiti činjenica da će na Poljudu opet vidjeti dvojicu zvijezda iz reprezentacije, kapetana Darija Srnu te našeg Brazilca Eduarda da Silvu.
Eto prave prilike da Hajduk taj 'poklon bon’, kojeg mu nesebično u ruke gurnuo Srna, lijepo unovči. Na 100. rođendan Hajduka stigla je Barcelona. Istina, radi se o klubu koji je iznad svih, no bitna je razlika u tome što se Kataloncima platilo oko 1,8 milijuna eura za dolazak. Na kraju balade, kada su se zbrojili svi prihodi i rashodi, splitski klub bio je na nuli, odnosno u nekom sitnom plusu. Veliki trošak dovođenja protivnika progutao je gotovo sve što su Bijeli utržili.
Sada im se otvara sasvim drugačija mogućnost. Šahtar nije Barcelona, ali dovoljno snažan magnet da privuče mnoštvo gledatelja, ispuni sasvim tribine Poljuda. Istina, u veljači neće biti isti uvjeti kao kada su dolazili Katalonci, iščeznula je ona slavljenička atmosfera oko čarobne brojke 100, zima nije kao ljeto kada Split vrvi turistima i našim iseljenicima koji stižu na ljetovanje. Stoga Hajduk ne može odrediti niti astronomski visoke cijene ulaznica kao što su bile kada je dolazila Barcelona, Maleš i suradnici moraju uložiti dodatne napore kako bi što bolje prodali taj proizvod. Neće biti niti 'promotivne’ kao gostovanje Slavije koje se moglo uživo odgledati po cijeni od 30 kuna za sve tribine. Naravno, ne ovise sasvim sami o sebi, jer veljača zna biti čudljiva kada su vremenske prilike u pitanju.
Uzmemo li da će karte u prosjeku koštati oko 60 kuna, pun stadion, odnosno prodanih oko 30 tisuća ulaznica, značio bi Hajduku prihod od oko 1,8 milijuna kuna! Naravno, Bijeli mogu nešto novca uprihoditi i na druge načine, možda prodajom TV prava nekoj od domaćih televizijskih kuća jer teško da bi strane, kao kad je Barcelona bila u pitanju, imale interesa. Ovo će možda biti i prilika da marketing kluba učini nešto, osigura još ponekog sponzora, poveća prihode.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....