Brend PSG-a se "ispuhao" na tržištu. Komercijalni prihodi kluba s Parka prinčeva su doživjeli su značajan pad nakon odlaska Kyliana Mbappéa. Galaktički projekt je započeo 2011. i rastao privlačenjem najboljih nogometaša svijeta, a danas se špekulira kako su katarski vlasnici spremni prodati klub u slučaju dobre ponude.
L‘Équipe je brojkama opisao trenutak u kojem se klub danas nalazi nakon što je ostao bez središnje figure projekta će privlačiti obožavatelje i komercijalne brendove. Klub su napustili neki sponzori, poput Goata koji je svake sezone ulagao između 15 i 20 milijuna eura, navijači (na Parku prinčeva na prvenstvenim utakmicama je u prosjeku 8.000 gledatelja manje nego prošle sezone), a više nije gužva niti u fan shopu. Nakon odlaska Mbappéa, a prije njega Neymara i Messija, klupska trgovina doživjela je nevjerojatan pad prodaje dresova.
Prema pisanju francuskog lista, trgovina na Champs-Elysées, u srcu Pariza, svojedobno je inkasirala čak 100 tisuća eura dnevno, dok danas na prodaji dresova zaradi jedva deset tisuća eura dnevno. Odnosno deset puta manje. Istovremeno, i na društvenim mrežama pao je interes za PSG-om. Broj pratitelja smanjen je za sedam milijuna na Instagramu u odnosu na razdoblje kada su u klubu igrali Neymar i Messi, a od početka godine više od 200 tisuća ljudi mjesečno gubi interes za PSG-om.
Ipak, unatoč svemu tome ekonomski podaci nisu katastrofalni. PSG procjenjuje da će ove sezone povećati svoj prihod za 5 posto. Doduše eventualna prerana eliminacija u Ligi prvaka, a PSG je u dosadašnjem dijelu najelitnijeg nogometnog natjecanja osvojio svega četiri boda, mogla bi značajno smanjiti projekcije prihoda i izazvati požar bez presedana u Parizu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....