Ne stišavaju se reakcije javnosti na finale Lige prvaka. Međutim, polemika se ne vodi oko zbivanja na terenu gdje je Real Madrid pobjedom nad Liverpoolom stigao do svog 14. naslova, nego o događanjima izvan stadiona. Nakon nemilih scena ispred Stade de Francea, UEFA bi mogla pretrpjeti još jedan udarac.
PlayStation, Just Eat i Heineken jedni su od glavnih sponzora elitnog natjecanja, a neredi uoči finalne utakmice izazvali su bijes vodstva tih korporacija koje zahtijevaju razjašnjavanje cijele situacije. Da stvar bude gora po njih, neugodne scene nisu mogli izbjeći ni njihovi predstavnici, poslovni parTneri i gosti pred kojima je policija koristila suzavac, a neki su čak u cijelom kaosu i opljačkani.
Činjenica da su ugledni predstavnici vodećih sponzora natjecanja morali bježati od nereda pred ključnu utakmicu sezone, mogla bi zadati težak udarac na financijske apetite UEFA-e. Sponzori su zatražili odgovore na pitanja, te garanciju sigurnosti na idućim događajima, a bilo kakva nova neugodna scena, mogla bi koštati UEFA-u važnih financijskih injekcija.
Francuske vlasti krivnju su pokušale svaliti na navijače, međutim, krovna europska nogometna organizacija ipak se ispričala svima koji su svjedočili cjelokupnom kaosu.