kontinuitet razvoja

Podravka nastavila rast i u izazovnoj 2020. uz veliki jubilej - 50 godina Čokolina

Unatoč svim izazovima uzrokovanim pandemijom covida-19, kompanija je demonstrirala svoju sposobnost brze prilagodbe poslovanja zahtjevima šezdesetak tržišta na kojima posluje

Podravka, vodeća domaća prehrambena kompanija, unatoč svim izazovima za gospodarstvo uslijed pandemije covida-19, poslovnim ostvarenjima tijekom 2020. godine potvrdila je svoju sposobnost brze i kvalitetne prilagodbe poslovanja. Naime, Podravka je i u ovoj godini nastavila svoj kontinuitet dugogodišnjeg rasta poslovnih prihoda i dobiti, uz unapređenje statusa i materijalnih prava svojih zaposlenika.

Tako je u devet mjeseci 2020. godine ostvarila rast prihoda od prodaje za 90,1 milijun kuna, uz neto dobit od 210,1 milijun kuna, što je 8,1 posto više u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Pritom, važno je napomenuti da su rasla oba Podravkina poslovna segmenta, prehrana i farmaceutika. U segmentu prehrane ostvareno je 2619,7 milijuna kuna prihoda od prodaje, što je čak za 69,4 milijuna kuna više nego godinu prije. Najveći rast ostvaren je u poslovnom programu kulinarstva, od 58,1 milijun kuna, te u programu dječje hrane, slastica i snacka, od 20,8 milijuna kuna. U drugom segmentu, farmaceutike, Podravka je ostvarila 708,9 milijuna kuna prihoda od prodaje, što predstavlja rast od 20,7 milijuna kuna. Značajan dio svojih poslovnih prihoda Podravka ostvaruje od izvoza na tržišta diljem svijeta, gdje je sa svojim asortimanom proizvoda prisutna u više od 60 zemalja. U devet mjeseci ove godine nastavila je rasti na svim značajnijim izvoznim tržištima. Kada je riječ o ostvarenju prihoda od prodaje Grupe Podravka po regijama, najveći rast, u iznosu od 42,5 milijuna kuna, zabilježen je u regiji srednje Europe, potom u regiji Adria, u iznosu od 35,8 milijuna kuna, te regiji zapadne Europe i prekooceanskih zemalja, u iznosu od 24,2 milijuna kuna.

Briga za zajednicu

Uz posvećenost poslovnom uspjehu i rastu, Podravka posebnu pozornost posvećuje odnosu sa svojim zaposlenicima te ih kontinuirano nagrađuje za doprinos u ostvarenju uspješnih rezultata uz unapređenje njihova statusa i materijalnih prava. Za doprinos rezultatima poslovanja u prvih devet mjeseci i kao zahvalu za angažman uslijed pandemije koronavirusa, svi zaposlenici Podravke nagrađeni su sa 1000 kuna u neto iznosu. Također, u ožujku ove godine zaposlenici u proizvodno-logističkim cjelinama te direktno povezanim službama nagrađeni su sa 1000 kuna neto za rad u tri smjene s obzirom na tada povećane potrebe tržišta za Podravkinim proizvodima, a u srpnju je, uz regres do visine maksimalnog neoporezivog iznosa od 3000 kuna neto, svim zaposlenicima isplaćena nagrada u iznosu od 1000 kuna neto. Dodatno, ususret božićnim blagdanima, svakom zaposleniku za svako dijete do navršene 15. godine koje preko njega ostvaruje pravo na zdravstvenu zaštitu, isplaćen je dar u vrijednosti od 600 kuna neto. U više od 70 godina postojanja Podravka je i odgovoran član zajednice u kojoj posluje, a promicanje korporativne društvene odgovornosti upravo je jedno od najvažnijih načela kompanije. Tijekom 2020. godine Podravka je provela niz društveno odgovornih inicijativa i projekata, od kojih su mnogi nastavak dugogodišnje prakse. Uslijed pandemije koronavirusa Podravka je pružila pomoć potrebitima u društvu, prije svega zdravstvenim ustanovama i civilnoj zaštiti u borbi protiv koronavirusa. U proteklom razdoblju Podravka je donirala respirator Kliničkoj bolnici u Splitu, zatim vrijednu zaštitnu opremu civilnoj zaštiti Koprivničko-križevačke županije i Gradu Koprivnici. Posebnu podršku pružila je i Općoj bolnici Koprivnica donacijom respiratora i pet uređaja za terapiju visokim protokom kisika koji se koriste za liječenje najtežih oblika zatajenja pluća kod oboljelih od covida-19. Osim toga, uredila je i dnevni boravak na Odjelu pedijatrije, kojem je donirala i novac za kupnju potrebne opreme. Ove godine menadžment Grupe Podravka iz osobnih primanja prikupio je financijska sredstva u iznosu većem od 950.000 kuna koja su donirana Hrvatskom Crvenom križu za pomoć potrebitima. Kao podršku uslijed pandemije, Podravka je donirala i 750 paketa prehrambenih proizvoda Stožeru civilne zaštite Koprivničko-križevačke županije, za potrebe korisnika gradskih društava Crvenog križa Koprivnice, Križevaca i Đurđevca, odnosno za obitelji slabijeg imovinskog statusa te obitelji s više djece na tim područjima. Podržala je i rad vatrogasne zajednice Koprivnice i cijele županije donacijom vatrogasnog vozila i cisterne potrebitim društvima.

50 godina Čokolina

Uspješno poslovanje i rast Podravka gradi na razvoju svojih brendova, u koje ugrađuje kreativnost i strast prilagođavajući ih željama i potrebama svojih potrošača diljem svijeta. Visoku kvalitetu jamče izvrsne sirovine, moderni tehnološki procesi i znanje. Uz kvalitetu, odlikuje ih praktičnost i sigurnost svakog proizvoda. Podravka je jedna od rijetkih domaćih kompanija koja se može pohvaliti dugovječnim brendovima čija popularnost među potrošačima iz godine u godinu raste.

Nakon obilježavanja 60. godišnjice Vegete tijekom 2019. godine, Podravka i ove godine slavi još jedan veliki jubilej - 50 godina Čokolina. Podravka je svoju uspješnu priču proizvodnje dehidrirane dječje hrane započela prije 50 godina u suradnji s njemačkom kompanijom Dr. Ritter&Co. Čokolino je u ovih 50 godina postao sinonim za dječju hranu i djetinjstvo, a danas je jednako omiljen među svim generacijama.

Čokolino se tako već 50 godina, s neizostavnim likom i zaštitnikom brenda, medvjedićem Linom, povezuje s bezbrižnim djetinjstvom, veseljem, radošću i trenucima opuštanja - jednostavno rečeno, izaziva sreću. Zato ne čudi da je Čokolino hrana za sve generacije jer svojom jedinstvenom recepturom i kvalitetom izaziva izrazito pozitivne emocije, bez obzira na godine.

Kao i drugi Podravkini najpoznatiji brendovi koji su osvojili potrošače diljem svijeta, asortiman Čokolina rastao je tijekom godina osluškujući želje i potrebe vjernih potrošača. Danas pod brendom Čokolino moguće je pronaći, uz originalni Čokolino, i Lješnjak Čokolino, Čokolino Fit, Čokolino Plus, Čokolino Baby, Čokolino Plus White te Čokolino bez glutena i Čokolino Protein Power, ovogodišnje novitete. Popularnost i prepoznatljivost Čokolina seže izvan granica Lijepe naše te ga je moguće pronaći u 20-ak zemalja svijeta, a najviše na tržištima regije Adria i zapadne Europe.

Pedeseti rođendan Čokolina Podravka je sa svojim potrošačima proslavila i velikom marketinškom kampanjom kako bi s njima podijelila sve pozitivne emocije koje se vežu uz Čokolino. Uz bezbrižnost koja nas vraća u djetinjstvo, Čokolino je proizvod koji povezuje i okuplja male i velike, što je ujedno i ključna poruka kampanje. Stoga ne čudi da je ova Podravkina kampanja jedna od najzamjećenijih kampanja, prema istraživanju agencije Ipsos. Naime, kampanju je zamijetilo čak 84 posto ljudi u Hrvatskoj, čime je gotovo dvostruko nadmašila prosjek sličnih kampanja, ostvarila izniman uspjeh i pozicionirala se u svim tržišnim segmentima. Dodatno, uz jačanje pozicije jednog od najpopularnijih domaćih brendova, istraživanje koje je provedeno na nacionalno reprezentativnom uzorku ispitanika potvrdilo je da je popularni Čokolino dominantno omiljeni brend koji čak 78 posto ispitanika smatra najpozitivnijim u odnosu na sve ostale brendove dostupne na tržištu, a istodobno ga odabire gotovo polovica ispitanih potrošača, njih 47 posto.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
20. travanj 2024 11:37