Dom nogometaša Barcelone, zdanje koje je uz Sagrada Familiju ili nikad dovršenu crkvu koja će jednom postati i katedrala, najposjećenije u glavnom gradu Katalonije, najveći nogometni stadiona u Europi, mitsko mjesto ovog sporta - famozni Camp Nou mijenja ime.
Dobro, ne mijenja baš puno, već samo pridodaje sponzorsko. Od jeseni ove godine ili od početka nove natjecateljske sezone stadion Barcelone zvat će se Spotify Camp Nou. Ne samo to, već će Spotify, švedska multinacionalna korporacija koja omogućava prenošenje glazbe, biti i sponzorom kluba sljedeće 4 sezone. Dogovor je pao, predugovor sastavljen, a sve što se čeka je još samo i službeni blagoslov zastupnika na izvanrednoj Skupštini kluba koja je sazvana za nedjelju, 3. travnja odnosno dva tjedna.
Kako navodi jedan od dva katalonska sportska dnevnika "Sport", koji je inače izrazito blizak klubu, gotovo neslužbeno glasilo Barcelone, pa stoga imaju i ponajbolje informacije, ugovor je vrijedan 310 milijuna američkih dolara. No, svota bi se mogla i povećati i to na jednostavan način. Ukoliko bi veći broj navijača odnosno osoba koji na webu i na druge načine, po različitim društvenim platformama prate Barcelonu, a takvih je čak 350 milijuna, počnu u većem broju koristi Spotify, Šveđani su voljni izdvojiti i veći iznos. Trenutačno samo 1 posto od spomenutih 350 milijuna Barceloninih navijača ujedno koristi Spotify. No, spoje li se ljubav prema omiljenom klubu i glazbena stream platforma, u Barcelonu bi moglo "kapnuti" još dodatnog novca.
Ujedno, u Barceloni nisu dakako odustali niti od temeljite obnove, modernizacije, ali i laganog proširenja stadiona Camp Nou ili od jeseni Spotify Camp Nou.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....