SAVRŠENO ZA BINGANJE

Ovo je prva hrvatska tvornica kokica koja ih proizvodi i s okusom gin tonica, čvaraka i tartufa

 Marko Miscevic/Cropix
Sjajan projekt osmislio je i Marijan Babić, a u prvih mjesec dana velikih 30 tisuća vrećica kokica u svom pogonu u Bregani.

Nije tajna da se najbolje ideje rađaju u kuhinji, a upravo dok je spremao još jedan u nizu snackova za vrijeme proljetnog lockdowna, sjajan projekt osmislio je i Marijan Babić. Njemu je, naime, prije šest mjeseci na pamet pala ideja o prvoj zagrebačkoj tvornici kokica. Odmah je krenuo u realizaciju i do danas, tek nešto više od mjesec dana nakon plasiranja projekta PopUp Corn na tržište, proizveo velikih 30 tisuća vrećica kokica u svom pogonu u Bregani.

image
Marko Miscevic/Cropix

"Ideja je bila stvoriti grickalicu koju se ljudi neće bojati dati djeci jer ne znaju od čega je nastala, ali i da u toj istoj grickalici mogu uživati i odrasli, baš kao što i svi mi uživamo kod kuće kada si sami pripremimo domaće kokice", objasnio je Babić.

image
Marko Miscevic/Cropix

I upravo ono što njegove kokice razlikuje od ostatka grickalica u kojima s vremena na vrijeme volimo uživati jest činjenica da su napravljene od isključivo domaćih sastojaka, pečene su na suhom zraku bez ulja, zbog čega zadržavaju svježinu i ostaju hrskave, a zatim su i ručno začinjene, pomiješane i pakirane. Osim toga, dolaze u nekoliko neodoljivih okusa. Tu su slane i s maslacem za klasičare, sa sirom, čilijem i mediteranske za one koji vole nešto jače okuse, ali i varijante s karamelom ili pak kombinacija crne i bijele čokolade za ljubitelje slatkih grickalica.

image
Marko Miscevic/Cropix

"Ne koristimo nikakve aditive, imamo 10 sastojaka koje koristimo pri pripremi kokica i to je to. Sav kukuruz dolazi iz okolice Vukovara, a maslac, dehidrirani sir, čili, sušene rajčice, čokolada, biljno i maslinovo ulje i sve ostalo isto tako dolazi od domaćih proizvođača i mislim da se to u okusu itekako osjeti. Čak su i vrećice hrvatske", rekao nam je Marijan Babić pa dodao da mu je cilj podržati domaće proizvođače, ali i kako je u trenutnoj, prilično neizvjesnoj situaciji, htio biti siguran da će, bez obzira na moguće mjere, baš uvijek imati stalan izvor sirovine. Iz istog razloga, svoj je proizvod za početak odlučio ponuditi samo putem internetske stranice popup-corn.com.

image
Marko Miscevic/Cropix

"S obzirom na situaciju, mislim da će se sve više naših ljudi prebaciti na internetsku kupovinu i već je sada, nakon samo mjesec dana, jasno vidljivo da nam je to bio dobar potez za početak. Najbitnije, zaliha imamo dovoljno, možemo dostavljati kokice koliko god treba i gdje god treba", rekao je.

image
Marko Miscevic/Cropix

Kokice trenutačno proizvode od kokičara tipa butterfly, najrasprostranjenije i najprepoznatljivije domaćim kupcima, one od koje se najčešće kokice peku i kod kuće, onako po starinski, na štednjaku u loncu, dobro pokrivene poklopcem. Uz butterfly, u ponudu su nedavno uveli i mushroom tip kokičara koji je, objasnio nam je Babić, pogodniji za gurmanske kokice koje se u većoj količini zalijevaju određenim dodacima i pogodnije su za slatke varijante. Logično, najlakše se raspoznaju po obliku leptira, odnosno gljive.

image
Marko Miscevic/Cropix

"Uskoro izbacujemo gurmanske kokice za koje ćemo koristiti mushroom sortu kukuruza. Napokon smo ga uspjeli pronaći kod nas pa smo ga odlučili iskoristiti za proizvodnju posebnih okusa kao što su kokice s gin tonicom, čvarcima i tartufima. Ta će pakiranja biti custom made, u drugačijim vrećicama i za razliku od ostalih, čija je trenutna cijena na web shopu 12 kuna, koštat će 18 kuna. Bit će stvorene za okorjele obožavatelje kokica, ali i one prave gurmane koji u grickalici traže nešto više."

U njegovoj maloj tvornici kokica trenutačno ima osam zaposlenih, a plan mu je popeti se na visokih 24. Razlog je, dodaje, filozofija koju je naučio od stranih proizvođača kvalitetnih kokica u kojima, priznaje, već godinama uživa pri svakom izletu u inozemstvo, a ona nalaže kako ljudske ruke mogu i znače daleko više od strojeva. Uostalom, više zaposlenika uvelike bi mu pomoglo da ostvari zacrtane planove i s početnih se 30 tisuća popne na željenih 120 tisuća vrećica kokica mjesečno. No, tu ni približno nije kraj njegovim željama i planovima. Volio bi, naime, PopUp kokice učiniti dostupnima većem broju zainteresiranih te jednoga dana i otvoriti specijalizirani dućan gdje bi kupci sami pekli i začinjavali svoje kokice. No, dodaje, to su ideje o kojima tek treba dobro promisliti.

image
Marko Miscevic/Cropix
image
Marko Miscevic/Cropix

"Trenutno smo fokusirani na proizvodnju i poklon-pakete koji se, moram priznati, stvarno dobro prodaju. Nije što je moje, ali smatram da je u ovo vrijeme, kada nam je svima preporučeno što više biti kod kuće, ovakav poklon pun pogodak. To su prepoznali i kupci pa su nam dosta traženi Quarantine box (135 kuna) i Home movie BOX (100 kuna) s 10 i sedam vrećica različitih okusa. Sve nas je to potaknulo da razmislimo i o poklon-paketima za rođendane, različita slavlja i slično pa smo se već bacili i na realizaciju takvih proizvoda. Razmišljamo i o manjim pakiranjima za klince, a voljeli bismo domaće tržište upoznati i nekim novim proizvodima od kukuruza. No polako, ideja i vremena imamo, a realizaciju želimo provesti pažljivo i na najbolji način pokazati kvalitetu naših proizvoda", zaključio je na kraju Marijan Babić.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
07. ožujak 2024 03:40