Navigation toggle
NA POLJUD STIŽU MILIJUNI

Novi projekt Pivovare Osijek i Hajduka: 'Zajedno ćemo razviti naš novi pivski brend'

Piše: Slobodna DalmacijaObjavljeno: 14. travanj 2014. 22:00

Carlsbeg odlazi 1. lipnja, a danas je Hajduk i kino-dvorani predstavio svog novog partnera za pivski brend, Pivovaru Osijek. Lijepe novosti, jer će navijači uskoro dobiti svoje novo klupsko pivo.

Pred novinarima govorili su predsjednik Uprave Hajduka Marin Brbić i voditelj marketinga i prodaje Aljoša Bašić, dok su Pivovaru Osijek predstavljali direktor Antonio Drobina i voditeljica marketinga Andrea Komak.

- Nakon pobjede je odlično predstaviti i novog partnera, postignut je dogovor sa Pivovarom Osijek na pet godina. Zajedno ćemo razviti naš novi pivski brend, uz prepoznatljivi vizualni izgled. Drago mi je što ćemo od 1. lipnja biti zajedno – kazao je predsjednik Brbić.

Aljoša Bašić sve je sveo na pet ključnih razloga za novu suradnju – kvaliteta, okus piva razvijen po guštu navijača, vizualna koncepcija omota, „kuna po litri za Hajduk“ i distribucija na tržište cijele države, ali i regije.

- Prepoznali su iz Pivovare Osijek naš projekt i zbog toga nam je jako drago. Važno je istaknuti da će Hajduk imati veliki benefit, ovisno o potrošačima i prihod. NO važno je istaći da akcija „kuna za Hajduka“ nema vremenskog ograničenja. Zbog toga očekujemo i velike rezultate – istakao je Bašić.

Antonio Drobina predstavio je Pivovaru Osijek kao velikog prijatelja nogometa, koji u ovom partnerskom ugovoru vidi priliku za širenje i na tržište Dalmacije, te uz prepoznatljivi brend Hajduka vezivanje i drugih kvalitetnih proizvoda tvrtke. Posebno su ponosni na način proizvodnje piva, prirodnim putom bez korištenje kemikalija. Marketinška strategija i plan su već razvijeni, Andrea Komak smatra da neće biti problema niti oko distribucije jer iako ugovor starta 1. lipnja sve će se prije pripreme obaviti kao bi se na tržište moglo izaći punom snagom. Važno je napomenuti da će Hajdukovi navijači iz cijele regije imati priliku lakše stići do klupskog piva.

Sam naziv i vizualni izgled Hajdukovog piva za sada je u tajnosti, no kako napominju iz Pivovare Osijek s izgledom će svi biti zadovoljni. Uz to iz Hajduka će organizirati i degustacije među navijačima kako bi dobili onaj jedinstveni pravi okus. Ipak kroz pet godina, najmanje, ovo će biti službeno klupsko pivo i u tom se koraku želi što više prići navijačkom puku, potrošačima.

O financijskom aspektu nije se govorilo, no sama činjenica za da će se od svake litre odvajati kuna za Hajduka i to bez vremenskog ograničenja dovoljno govori da bi efekti mogli biti izuzetno veliki za blagajnu na Poljudu. Kroz šalu je rečeno, ako se popije deset milijuna litara, bit će deset milijuna kuna.

- Možda to sada zvuči ogromno, ali to nije baš neuhvatljiva brojka, tijekom ljetne sezone u Dalmaciji se dosta pije pivo, prema tome sve je moguće – složili su se marketinški direktori Aljoša Bašić i Andrea Komak.

No prvo treba sačekati 1. lipnja, početak novog ugovora i prezentaciji novog klupskog piva, prema najavama to je ono što bi moralo „kupiti“ sve navijače „bijelih“ kako bi osobnom potrošnjom potpomogli budžet Hajduka.

12. prosinac 2025 21:31