Navigation toggle
 MARIO STIEHL

Za kadrove Hrvatske dostupne u 1,35 milijardi kućanstava zaslužan je CRO Race

Piše: PromoObjavljeno: 30. rujan 2023. 07:37

U svijetu gdje se brzina susreće s izdržljivošću, a vrijednost putovanja mjeri ne samo prijeđenim kilometrima već i uloženim trudom, CRO Race se prema svim parametrima postavio rame uz rame s najprestižnijim biciklističkim turnirima i postao sinonim za adrenalin, snagu i čistu strast, ali i neizostavna karika u globalnoj promociji hrvatskog turizma.

Zahvaljujući osmom izdanju CRO Racea Hrvatska je ponovno postala epicentar uzbuđenja za ljubitelje biciklizma, profesionalne i rekreativne. Već je u samoj najavi ovog vrhunskog i za Hrvatske prilike jedinstvenog sportskog spektakla, postalo jasno da gledatelji, zaključujući prema dinamici koju dirigiraju ponajbolji svjetski timovi iz UCI-jevog arsenala, mogu opet očekivati respektabilno izdanje. Uostalom, ova teza potvrđena je već tijekom prve etape kad se pokazala sva konkurencija natjecateljskog i kvaliteta organizacijskog segmenta utrke.

Od svojeg početka 2015. godine, CRO Race se predstavio nimalo sramežljivo, štoviše, po klasifikaciji Međunarodne biciklističke federacije ambiciozno se pozicionirao u prvoj kategoriji utrka, odnosno samo jedan rang ispod najvećih – Tour de Francea, Giro d‘Italia i španjolske Vuelte. S upisanim pobjedama upravo na ovim najvažnijim svjetskim utrkama, tijekom dosadašnjih izdanja CRO Racea hrvatskim su cestama prošla neka od najjačih biciklističkih imena, privlačeći ujedno svojim nastupom i veliku pažnju strane javnosti.

image
MARIO STIEHL

Unatoč svom sportskom značaju, CRO Race nije jedino i isključivo sportski događaj. Svojim opsegom i međunarodnom reputacijom CRO Race u ulozi sportskog ambasadora i aktivnog promotora predstavlja Hrvatsku kao jednu od najpoželjnijih svjetskih turističkih destinacija. Prolazeći svakodnevnim životnim koridorima, pritom spajajući priobalje s kontinentom, CRO Race Hrvatsku iz godine u godinu pretvara u senzacionalnu sportsku arenu koja svijetu s ponosom otkriva svoje zanosne atribute. Obuhvaćajući široki raspon destinacija, odnosno gradova domaćina koji ugošćuju startove i ciljeve pojedinih etapa, CRO Race je i konceptualno zamišljen da svakim sljedećim izdanjem u priču uvede i neke nove lokalitete. Tomu svakako pridonosi i činjenica da su i natjecatelji i posjetitelji prepoznali Hrvatsku kao izvrsnog domaćina koji može ponuditi atraktivan cjelogodišnji sadržaj, bilo da govorimo o cikloturizmu ili nekoj drugoj preferenciji u kontekstu aktivnog odmora.

S obzirom na to da je ipak riječ o živom projektu koji kao takav, testirajući svoje vlastite granice, neumorno podiže ljestvicu kvalitete, o veličini i značaju CRO Racea za promociju Hrvatske u svijetu najbolje govore podaci o njegovoj globalnoj vidljivosti. Zahvaljujući 75 nositelja televizijskih prava (u odnosu na 60 prošle godine), tijekom 2023. godine utrka će u izravnom prijenosu biti emitirana u 130 zemalja na šest kontinenata (Europa, Sjeverna i Južna Amerika, Azija, Afrika i Australija), a u još 60 zemalja bit će dostupni sažeci s najzanimljivijim trenucima svake etape. Tako će opseg prijenosa obuhvatiti više od milijardu kućanstava. Pored toga, CRO Race će popratiti i 13 specijaliziranih YouTube kanala, kao i četiri prestižne novinske agencije: Reuters, EUROVISION, SNTV i AFPTV. U sklopu prijenosa ujedno će bit prikazano i 80 interesnih točaka, odnosno 80 reprezentativnih prirodnih i kulturno-povijesnih motiva putem kojih će se predstaviti destinacijski partneri. Afinitet prema prezentaciji sportske izvrsnosti u kombinaciji s pitoresknim rutama čine utrku zanimljivu ne samo za natjecatelje, već i za gledatelje kojima se na takav način može približiti Hrvatsku.

„Karakter CRO Racea od početka nije bio samo sportski. Promišljali smo ga i organizirali kao puno širi projekt i nastojali mu dati dodanu vrijednost u svim segmentima koji se s ovim događanjem mogu povezati. Na tom putu priključili su nam se brojni partneri koji su prepoznali potencijale i snagu CRO Racea. Danas vidimo vrlo opipljive rezultate održavanja ovakvog događanja i njegovog doprinosa promidžbi lokalnih sredina na globalnoj razini. Preko CRO Racea briljantni kadrovi iz cijele Hrvatske postali su dostupni za preko milijardu svjetskih kućanstava, čime se CRO Race pozicionirao kao projekt od strateške važnosti za promociju Hrvatske kao top turističke destinacije. Nama kao organizatorima ogromno je zadovoljstvo vidjeti kolike razmjere je postigao projekt koji je krenuo iz srca i vjerujemo da će kao takav svoju podršku i dalje pronalaziti na svim razinama“, izjavio je Vladimir Miholjević, direktor utrke CRO Race.

image
MARIO STIEHL

Između ostalog, CRO Race karakterističan je i po tome što je svoju pozornost usmjerio i na najmlađe generacije. Paralelno s ovogodišnjom utrkom odvija se i četvrto izdanje Kids CRO Racea, virtualne utrke namijenjene osnovnoškolcima. Kroz simulaciju utrke, koja je upotpunjena realnim vremenskim i cestovnim prilikama s kojima se suočavaju i profesionalni biciklisti, najmlađe se nastoji potaknuti na razvijanje sportskih navika i održivih društvenih vrijednosti.

S utrkom kroz Hrvatsku putuje i 250 ljudi iz organizacije, a za sigurnost svih sudionika brine se 1300 redara i 750 policajaca. Impresivan je i vozni park čitave utrke u koji je uključeno 80 vozila organizacije, 130 vozila ekipa, od čega 6 timova ima kamione s kuhinjom u pratnji, 90 policijskih motora te 50 policijskih automobila. Svako vozilo u karavani prijeđe oko 2500 kilometara. Na osmom izdanju CRO Racea utrkuje se 17 momčadi s biciklistima iz 25 zemalja, među kojima je i 7 nacionalnih prvaka.

Brojke su egzaktne i govore o ozbiljnosti i veličini biciklističke utrke CRO Race. No sentiment koji osjete svi oni koji utrku prate na terenu ili putem malih ekrana nemjerljivo pokazuje kakav sportski dragulj Hrvatska ima.

17. srpanj 2025 18:09