Ako se ulaznice nastave prodavati ovim tempom, sutra bi stadion mogao biti pun! - zadovoljno je rekao Hajdukov financijski direktor Milan Prgomet, a prenosi Slobodna Dalmacija.
Loša igra u "mršavom" remiju na Poljudu protiv Splita očito nije pokolebala Hajdukove navijače. Koper je trenutno utakmica sezone! Ispadanje iz Europe bila bi katastrofa, izgubila bi se prilika za izdašne financijske nagrade i zasigurno bi se prekinula uobičajena ljetna euforija. Na bolan način. Već na koncu srpnja! Scenarij je to o kojem nitko na Poljudu ne želi niti razmišljati.
I zato se hajdučki puk mobilizirao, svjestan važnosti sutrašnjeg dvoboja. U teškim trenucima huk s tribina mora biti još jači. Osim onih najjačih, domaćih, splitskih snaga, očekuje se i veliki broj navijača iz drugih dijelova Dalmacije i zemlje kojima je Koper objektivno veći mamac nego što je to bio u nedjelju Split.
- Gotovo polovica stadiona je rasprodana. Zapad ide nešto sporije kao i inače, a ostale tribine jako dobro. Daj Bože da bude pun stadion - govorio nam je jučer Prgomet, a nema sumnje kako je tijekom dana broj prodanih ulaznica još porastao. A još imamo cijeli današnji dan i sutra do početka utakmice u 19 sati. Dovoljno vremena da Poljud bude pun do kraja, nada se Prgomet.
No, dojam je da stadion ipak neće biti ispunjen do kraja. To je nekakvo naše iskustvo. Nema sumnje kako će ulaznica biti i na dan utakmice, čekat će se u redovima na kućicama, no realnije je očekivati dvadesetak tisuća navijača, negdje do 25. Svejedno impozantna brojka koja je mnogim klubovima u ovom dijelu svijeta dostižna samo u snovima. I to bi bilo dovoljno da se stvori grotlo u kojemu Koprani, među kojima je mnogo mladih igrača, nisu navikli igrati.
A tko zna, možda se prevarimo pa poljudska ljepotica bude ispunjena do samog kraja i tako se ponove one kultne utakmice poput Dnjipra i Sampdorije kada je stadion bio rasprodan.
Torcida je dodatno mobilizirala svoje redove, u suradnji s Hajdukom pokrenula je akciju u kojoj će svim pretplatnicima sjeverne tribine sutra na ulazu u stadion dijeliti šalove. Šal će dobiti i kupci pojedinačne ulaznice za sjever, također na ulazu. Želja im je, kažu, "poboljšati vizualni izgled sjevera i educirati navijače da kupuju samo službene proizvode kluba".
Na kultnom se sjeveru, dakle, sprema "šalijada"! Kao Hajdukov vjetar u leđa.










Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....