Marco Tessari, Talijan u prototipu Fiata 500, već je na treningu dao naslutiti da će ga biti teško nadmašiti na Platku, a i kompletan vrh ukupnog poretka nakon prvog jutarnjeg prolaska stazom pripao je njegovim sunarodnjacima - iza Tessarija su se smjestili pobjednik prvog natjecanja u Buzetu Franco Giacomazzi i Talijan iz redova Buzet autosporta Marco Mazzoni.
Prva vožnja, nažalost, nije prošla dobro po Giacomazzija, kvar na Lanciji doveo je do okretanja na stazi i udarca u stijenu čime je njegov nastup na Platku završen. Šteta je velika, jer osim materijalnog tu je bodovni minus, a kada sezona ima samo četiri natjecanja taj minus je jednostavno prevelik. Ni njegovi sunarodnjaci nisu osjetno ubrzali, dok je Hrvoje Belinić svoje vrijeme s treninga popravio za čak osam sekundi i preuzeo vodstvo. Iza njega su se smjestili Tessari sa svega 0.062 sekunde zaostatka te s 1.249 sekundi još jedan domaći predstavnik, Vjekoslav Čičko. Mazzoni i Dragan Gajić također su pratili visoki ritam i bilo je jasno da nema mjesta za pogrešku.
Hrvoje Belinić nije pogriješio, njegova je druga vožnja bila gotovo identična prvoj, i čekalo se da se vidi može li ostatak društva brže. Mogao je samo Marco Tessari, čijem Fiatu očito dobro leži staza na Platku. Skinuo je vrijeme prve vožnje za malo manje od tri sekunde i zacementirao svoju drugu pobjedu na Platku. Belinić na kraju mora biti zadovoljan s drugim mjestom, dok je treće izborio Vjekoslav Čičko.
- Kao prvo, jako mi je žao Franca i svi mu želimo što brži povratak na stazu. Rezultat nije mogao biti bolji i zadovoljan sam sa sve tri vožnje. Nisam se usudio ići brže, jer je Marco bio neuhvatljiv. Kao klub smo ponovno osvojili maksimalni broj bodova - zadovoljan je svojom i ekipnom izvedbom Hrvoje Belinić.
Prvih pet vozača u ukupnom poretku na kraju je vozilo i Top 5 vožnju u kojoj su u prilici osvojiti dodatnih pet bodova u ukupnom poretku. Najbrži je, očekivano, opet bio Tessari, koji je još malo popravio svoje vrijeme i osvojio dodatnih pet bodova. Četiri je na svoj konto dodao Belinić, dok je tri osvojio Mazzoni, koji je bio brži od Čička. Jedan bod pripao je Karlu Pelicaru, koji je u Top 5 ušao kao šesti nakon odustajanja Gajića.
Nakon dva natjecanja vodstvo u ukupnom poretku Formula Driver Kupa preuzima Marco Tessari s 33 boda, dva više od aktualnog prvaka Hrvoja Belinića (31), dok je treći Mazzoni s 28 bodova. Budući da su pred njima još dva natjecanja, prvo mjesto donosi puno, a odustajanje odnosi gotovo sve. Nakon godišnjih odmora, krajem kolovoza karavana Formule Driver seli u Ogulin.
U ukupnom poretku vozačica netipično za ovu disciplinu svega tri natjecateljice, prva Lina Cukrov, druga Marina Lisica te treća debitantica u disciplini Stela Rade. Upravo je Lisica na prvom natjecanju na Platku prošle godine imala prilično neugodno izlijetanje sa staze.
- Zahvaljujući mojoj "boljoj polovici", ove godine sam ponovno sam na stazi i to za volanom potpuno drugačijeg automobila. Premda je i dalje posrijedi BMW, sad je riječ o pogonu na sva četiri kotača i automatskom mjenjaču. Uključujući Buzet, ovo mi je bila tek druga utrka s novim autom. Nisam u potpunosti zadovoljna postignutim rezultatom, osobito kada ga usporedim s vremenom prošlogodišnje, doduše i jedine, trening vožnje na istoj stazi. Jasno je da je prošlogodišnje izlijetanje ipak ostavilo traga, bez obzira na to što na startu nisam osjećala strah. Čula sam da su neki vozači taj zavoj nazvali Lisica - veselo je komentirala Marina.
Poredak juniora osvojio je Karlo Rašić ispred Line Cukrov i 15-godišnjeg Maura Štiglića.
- Jako sam zadovoljan trećim mjestom u konkurenciji čak dvanaest juniora. Nakon problema s kočnicama, koje smo nadam se uspješno riješili, osjećaj na stazi je neusporediv. Snalazim se sve bolje, sad je samo pitanje treninga i kilometara. Motivacija je ogromna i jedva čekam sljedeće utrke - prezadovoljan je svojim uspjehom mladi Mauro Štiglić.










Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....