Četvrta stanica brdskog prvenstva Hrvatske vožena je u vikendu za nama na sjevernim obroncima Medvednice, na stazi Zagorje. Tehnički zahtjevna staza zadnja je stanica prvenstva na brdskim stazama prije ljetne pauze i svima je u interesu bilo osigurati svoja mjesta na ljestvicama ukupnih poredaka, pa na zasluženi odmor.
Subotnji treninzi, jedan neslužbeni te jedan službeni, protekli su relativno mirno, uz ponešto kvarova i s očekivanim pobjednicima. Prvi službeni trening pripao je Dejanu Dimitrijeviću s gotovo četiri sekunde prednosti ispred Petra Dajaka te osam ispred Matije Jurišića. Ipak, zanimljiv koncept sljemenske utrke u kojem se drugi službeni trening vozi kao svojevrsno zagrijavanje (warm up) u nedjelju prije bodovnih vožnji, dobrano je zakuhao na izgled miran trkaći vikend.
Trening za Prvenstvo Hrvatske započeo je, naime, s čak sedam gotovo uzastopnih prekida zbog kvarova i izlijetanja. Prvo veće izlijetanje imao je Ivan Grozdanić, favorit u grupi 6B, ozbiljno oštetivši automobil, čime je za njega natjecanje završilo. Josip Pavić je izletio sa staze, no nevjerojatnom srećom u slijetanju na grane njegov automobil nije značajnije oštećen te je mogao nastaviti natjecanje, dok Duško Banjeglav nije bio te sreće, jer mu je automobil nakon izlijetanja završio na krovu. Nino Jeličić je završio jutarnji niz nesreća udarom u ogradu, čime je i za njega natjecanje bilo gotovo. Izgledalo je kao da će do prve vožnje malo tko ostati na kotačima, no na sreću, nakon ovog niza koji je unio nervozu među vozače, ostatak nedjelje ipak je protekao bez izlijetanja, ali uz još pokoji kvar.
Najbrži na drugom treningu bio je Tamas Kovacs iz Kategorije 2, ispred Matije Jurišića i Dejana Dimitrijevića. Na čas je izgledalo da će mladi Riječanin ozbiljno zaprijetiti Dimitrijeviću u borbi za vrh prvenstva. Start prve vožnje je zbog teškog početka dana kasnio, ali je odmah po startu bilo jasno zašto su najbolji na mjestima na kojima jesu. Leteći Dejan već u prvoj službenoj vožnji ruši rekord staze za gotovo sekundu, ostavivši iza sebe Matiju Jurišića za više od četiri sekunde, a Tamasa Kovacsa za čak šest. Četvrto mjesto generalnog poretka prve vožnje odvozio je Niko Pulić i to tek jednu tisućinku ispred Erisa Marottija.
U drugoj vožnji Dejan dodatno ubrzava te ponovno ruši rekord staze i to gotovo dvije sekunde u odnosu na prvu vožnju, ne davši nikakvu šansu Matiji Jurišiću da ga prestigne. Na trećem mjestu generalnog poretka ostao je i Tamas Kovacs, dok je Eris Marotti izvanrednom vožnjom nadoknadio zaostatak iz prve vožnje te preskočio Nika Pulića u poretku, zauzevši četvrto mjesto. Isto je pošlo za rukom i Nini Andrejeviću, koji je boljom drugom vožnjom prestigao Marina Poropata i popeo se na viskoko šesto mjesto generalnog poretka. U Top 10 generalnog poretka dovezli su se i Marko Pleše, Boris Katić te povratnik nakon dvije utrke pauze Saša Radola.
Nakon niza klupskih pobjeda AK Dubrovnik racinga, punih 60 bodova i preuzimanje vodstva u poretku klubova uhvatila je Župa dubrovačka. S dva boda prednosti ispred rivala u ukupnom poretku, do kraja sezone nas čeka neizvjesna borba. Jedina vozačica ponovno je bila Lina Cukrov, a najbrži junior Matija Jurišić.
Premda se činilo da će Sven Gorup prekinuti niz pobjeda Armina Mujkanovića, to se zbog kvara na Svenovu Golfu nije dogodilo, pa je Mujkanović ukupni pobjednik Brdskog prvenstva povijesnih automobila te Kategorije B. AKK Potkoš ponovno je najbolji klub u povijesnom dijelu natjecanja, a najtočniji u Kupu povijesnih automobila bio je Damir Bedalov.
Natjecatelje u disciplini A02 sada čeka kratka ljetna pauza do sljedeće stanice prvenstva koja se vozi u susjednoj BiH, u Cazinu.










Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....