
Slab ulazak u sezonu i tek deveto mjesto u poretku konstruktora s mršavih sedam bodova, samo je Sauber lošiji, izazvalo je poremećaje u momčadi Alpinea.
Prvo je prvi operativac momčadi, Oscar Oakes, dao ostavku na svoju funkciju, a samo nekoliko sati kasnije iz momčadi je stigla potvrda kako će rošadu napraviti i u vozačkoj postavi. Jack Doohan, Australac kojem je ovo debitantska sezona u F1 i kojem je praktički od početka visio mač nad glavom, izgubio je svoje mjesto u jednom od bolida, a zamijenit će ga još jedan "rookie" Franco Colapinto. Iako tehnički nije potpuni novajlija jer je 21-godišnji Argentinac lani odradio završnih devet utrka sezone za Williams.
I ostavio je dobar dojam, zato ga je Alpine i uzeo, ali Doohan ga je svejedno pretekao u borbi za vozačko mjesto pored iskusnog Pierrea Gaslyja.
Odluka je to koju je amenovao Flavio Briatore, nekadašnji gazda Renaulta (koji je zbog marketinških razloga uzeo naziv Alpine), a koji je sada uletio u cipele odlazećeg Oakesa i opet se tako zapravo vratio na veliku F1 scenu.
No, zanimljivo je da će Colapinto dobiti pet utrka kao svojevrsno probno razdoblje, a nakon toga će u Alpineu odvagnuti hoće li nastaviti s njim ili ipak vratiti Doohana.
- Jack, koji je pokazao vrlo profesionalan pristup trenutačnoj situaciji, ostaje dio naše momčadi kao testni i rezervni vozač. Sljedećih pet utrka dat će nam priliku da pokušamo nešto drugačije, a nakon toga ćemo procijeniti koja je opcija bolja za momčad - objasnio je vremešni Talijan.
Colapinto, o čijoj karijeri inače brine menadžerska agencija u vlasništvu Fernanda Alonsa, a kojem je gotovo cijelu karijeru, pak, menadžer bio Flavio Briatore - pa će se tako ponoviti neobična situacija iz prošle sezone da će se menadžer i njegov štićenik boriti kotač uz kotač na stazi - debitirat će za Alpine na sljedećoj utrci, u Imoli 19. svibnja, pa voziti još Monte Carlo, Španjolsku, Kanadu i Austriju, prije nego što sazna daljnju sudbinu.
Komentari (0)