Isack Hadjar zadovoljio je istančani ukus Helmuta Marka, sive eminencije Red Bullove F1 momčadi, već u svojoj debitantskoj sezoni te će od sljedeće sezone Formule 1 biti uz bok Maxu Verstappenu u momčadi Red Bulla. Francuz će, dakle, biti promoviran iz B momčadi "crvenih bikova", Racing Bullsa, u kojoj je ostvario nekoliko vrlo zapaženih rezultata, makar je pitanje može li se to doživjeti kao napredovanje.
Naime, dosadašnji Verstappenovi momčadski kolege nisu se baš iskazali, što je doduše teško pored iznimnog talenta četverostrukog F1 prvaka, ali nije pomoglo ni što bolid Red Bulla očito ne funkcionira jednako dobro kao što je slučaj kad je u Nizozemčevim rukama.
Hadjar će naslijediti Yukija Tsunodu, koji je većinu ove sezone proveo kao Maxov partner, odnosno nakon što je zamijenio Liama Lawsona već poslije četiri utrke u 2025. Međutim, ni Japanac nije ostavio puno bolji dojam od Novozelanđanina, skupivši tek 33 boda i osvajanjem bodova u samo sedam utrka. Lawson je u Racing Bullsu, nominalno lošijoj momčadi, osvojio pet bodova više i također sedam puta bio u bodovima. U istom, pak, bolidu kao Tsunoda, Verstappen je upisao sedam pobjeda i bori se za još jednu titulu prvaka...
Hadjar, 21-godišnji Francuz alžirskog porijekla, u međuvremenu je na 51 bodu (deset utrka s bodovima), a posebno je impresivno bio njegov plasman na postolje (treće mjesto) u Nizozemskoj.
Red Bull odlučio je također u vatru baciti još jednog mladog aduta iz svoje razvojne akademije, tako će u 2026. vozač Racing Bullsa, uz Lawsona, postati Arvid Lindblad. Riječ je o 18-godišnjem Britancu, koji je rođen i odrastao na Otoku, a čiji je otac Šveđanin, dok majka vuče indijske korijene. Ove se sezone natjecao u Formuli 1, gdje je osvojio šesto mjesto, uz dvije pobjede (inače, niti jedan vozač nije imao više od četiri pobjede, što je uspjelo trojici najboljih). Lindblada su, inače, u Red Bullu testirali u F1 bolidu na dva treninga ove sezone (V. Britanija, Meksiko) i očito je na njima dobio prolaznu ocjenu.
U toj Red Bullovoj vozačkoj križaljci najlošije je prošao Tsunoda, koji je gubi mjesto poslije pet godina provedenih u Formuli 1. U 113 utrka najbolji plasman mu je jedno četvrto mjesto... Vjerojatno nije ni posve slučajno da se rastanak Japanca s Red Bullom poklapa s rastankom momčadi i japanske tvornice motora Honde. Od sljedeće sezone Red Bull ulazi u koaliciju s Fordom, dok će Honda surađivati s Aston Martinom.










Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....