Iako su od smrti Ayrtona Senne u Imoli 1994. prošla puna dva desetljeća, a u međuvremenu u oktanskom cirkusu nije bilo kalvarija koje bi odnijele ljudske živote, slučaj Bianchi potvrdio je da ovaj sport nije siguran kako to tvrde glavešine F1.
"U našem sportu tragedija uvijek čeka iza svakog ugla, iza svakog zavoja. To je istina od koje ne možemo pobjeći iako je zadnjih desetljeća učinjeno puno da se poveća sigurnost", nakon Bianchijeve smrti napisao je komentator BBC-ja David Coulthard, koji je u momčadi Williamsa naslijedio Sennu.
Prije se ginulo više
Iako je kao vozač bio s 'druge strane barikade', Coulthard se otvoreno stavlja na stranu vlasnika F1, koji tvrde da je sigurnost maksimalna. Njegovo je mudroslovlje u velikoj mjeri ozbiljno argumentirano. O tome će najviše reći statistika, po kojoj je vidljivo da je od 1950-ih u F1 poginulo čak 50 vozača. Tragična se bilanca nastavila i u sljedeća tri desetljeća, dok je slika sasvim drugačija u posljednjih 20-ak godina. Informacije radi, Indianapolis je bio službeno dijelom Formule 1 i upravo je ova staza od 1953. do 1959. bila najfatalnija i odnijela je čak sedam života, Nürburgring je bio koban za njih petoricu, dok su Silverstone, Modena , Brands Hatch i Monza triput svjedočili smrtnim slučajevima.
Veličina tragedije se, dakako, ne mjeri veličinom imena vozača, no u lutriji brzinskog cirkusa poginula su samo dva svjetska prvaka. Senna i Imola opjevani su toliko puta do sada. Drugi, ustvari kronološki prvi, bio je Austrijanac Jochen Rindt, poginuo je 1970. u Monzi, a titulu je osvojio posthumno.
‘Ovo je opasan posao’
"Robert Kubica imao je tešku nesreću u Montrealu, Mark Webber u Valenciji, ostali su neozlijeđeni. Felipe Massa je zaradio ozljedu glave. Događale su se bizarne situacije, nikad sve ne može biti pod kontrolom, no sve što je u F 1 učinjeno išlo je u smjeru povećanja sigurnosti", pojasnio je Coulthard.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....