AFP
'VAŽNO JE SUDJELOVATI'

Egzotika u Sočiju: Sanjkaš s Tonge, meksički plemić, skijaš s Kajmanskog Otočja...

Redovito se na Olimpijskim igrama pojave tipovi od kojih mnogi čak i nemaju puno veze sa sportom
Piše: Dean BauerObjavljeno: 04. veljača 2014. 16:56

Olimpijske igre. Smotra najveća, planetarna, onih najboljih u sportu. Krema kreme. Elita. Vrh vrhova. Pa... Da, to načelno jest istina, ali nikako ne i doslovno. Uvijek se, na svakim olimpijskim igrama pojave i tipovi od kojih mnogi čak i nemaju puno veze sa sportom. Poglavito ne vrhunskim. Dođu pojedinci i pojedinke koji, valja naglasiti, doista nikog ne ugrožavaju, ne vrijeđaju, ali i ne pripadaju eliti. Dođu iz puke znatiželje u spoju s egzibicionizmom, želje za dva tjedna provoda na velikoj sceni.

Sve navedeno vrijedi i za Soči. Od petka će na obalama Crnog mora boraviti oko 2.800 sportaša. Za ovu nas priču uopće ne zanimaju oni najbolji, koji će u lov na rekorde, medalje. Puno nam je intrigantniji popis apsolutnih anonimaca i njihov put do Sočija. U pravilu se radi o sportašima koji dolaze iz, za zimske sportove, egzotičnih država, i dakako, u pravilu su i jedini predstavnici svojih država. Da takvih nema, u Sočiju bi bilo 20-ak država manje. Jedno ime s ovakvog popisa osobito strši. On je - Bruno Banani.

Ženama koje čitaju ove retke ime je vjerojatno dosta posebno. No ne zbog sporta već - parfema! Tako se zove podosta raširena, popularna linija mirisa dostupna po cijelom svijetu, tako i u nas. Bruno Banani je iz Chemnitza u Njemačkoj, ali tu mislimo na tvrtku. Bruno Banani u Soči dolazi iz poznate sanjkaške velesile, Kraljevine Tonga! U biti, riječ je o ragbijašu izvornog imena Fuahei Semi. Ovaj je došao na blistavu ideju kako bi se baš mogao okušati u - sanjkanju! Štoviše, dobio je i potporu, ali ne novčanu, u toj zamisli od tamošnje kraljevske obitelji. Budući da je riječ o tihooceanskoj državi koja najviše zarađuje izvozom tropskog voća, Fuahei Semiju je bio potreban sponzor. Njega je pak pronašao u tvrtki Bruno Banani. Potom je uslijedio marketinški potez. Službeno se preimenovao u Brunu Bananija. Njemačka tvrtka u tome je vidjela zgodnu reklamu, iz MOO-a su malo gunđali na ovakvu ideju, ali nisu imali pravno uporište za zabranu. Jer čovjek se ipak službeno sada tako zove.

Linker
16. studeni 2024 02:24