U ovotjednoj epizodi AFK Showa, Nina Brnetić "Pixie" ugostila je Nathana Winfield Seversa, predavača game developmenta na Algebri, rodom iz SAD-a.
Nathan predaje matematiku na diplomskom studiju, ali ono u što je uključen od samog početka je razvoj video igara. "Vrlo sam uzbuđen što radim s Goranom Babićem, voditeljem odsjeka za razvoj video igara. Zabavno je raditi s njim na kompetitivnom programu koji je u skladu s tradicionalnim dizajnom nivoa i senzibilitetima razvoja igara kao što su osjećaj igre, mehanike, dinamike, estetike, teorija zabave…Indie pogled na način na koji igre funkcioniraju je vrlo privlačan. Imati mogućnost raditi na tako nečemu s Goranom i moći tako nešto izgraditi je razlog zašto sam ovdje jer ne postoji posao sličan tome u SAD-u, sve je već uspostavljeno.", istaknuo je Nathan.
Osim o radu na Algebri, progovorio je Nathan i o svom hobiju igranja Kaizo igara, tj. težih verzija tradicionalnih igara poput Super Maria: "Ono što je toliko cool kod Kaizoa je to što je jednako toliko scena za razvoj igara, koliko je scena za igranje igara. Kaizo je ono što se dogodi kada maknete mišljenje da trebate naučiti igrača što treba raditi. Radi se o tome koliko daleko možemo odmaknuti ovu igru od onoga što je trebala biti. Spektakl i način na koji to teče nije nalik ičemu drugome."
Ponudio je savjete za početnike u ovoj zajednici, kao i za dizajnere nivoa jer kako je sam rekao, on je Kaizo evangelist i njegova je misija širenje Kaizoa. "Zabavno je ljude uvoditi u Kaizo i u teorijske formate koje sam naučio. Kad predajem o igrama, barem na Algebri, ne tjeram ljude da se slažu s mojim ukusom, to bi bilo krivo. Ono čemu ih učim je da ne razmišljaju o žanrovima. Učim ih da razmišljaju o sljedećem: Zašto osoba igra Vašu igru? Koju potrebu ona zadovoljava? Igraju li neku ulogu, je li riječ o zajednici, izazovu, spektaklu? Je li to kao Peggle gdje ti sok eksplodira u lice? Sve te stvari bi mogle biti različite stvari koje biste mogli željeti. Stvar je u sposobnosti da radite unatrag od toga.", podijelio je Nathan svoj način razmišljanja kod razvoja igara.
Možda baš zbog tog stava, njegovi modani nivoi Super Maria su postali hit na Twitchu: "Imao sam deset testera, jedna osoba ju je uspjela prijeći, trebalo mu je 300 sati. Dugo vremena su svi najpopularniji Twitch streameri oklijevali dotaknuti je. Imao sam sreću da je nekoliko cool ljudi ipak odlučilo igrati je, među njima je i flips_bad, prva osoba koja ju je i prešla. Možete zamisliti profesionalnog Mario igrača koji je potrošio 30 sati na jednom nivou. Možete zamisliti kako to izgleda. Na papiru, da nekome kažete da će netko upaliti kameru i igrati istih 30 sekundi nivoa četiri sata, rekli biste da to nitko ne bi gledao. To nije utrživa aktivnost, a ipak se dogodilo."
Nathan se osvrnuo i na fokusiranost hrvatske gamerske zajednice na razvoj tehnologije, ali i o zasićenosti tržišta igara. Podijelio je detalje i o svom game dev klubu gdje sa članovima isprobava manje poznate igre, a dotaknuo se i svog života u Zagrebu, razlici između hrvatske i američke kuhinje, i nedostatku root beera u Hrvatskoj.
Najavio je i svoj sljedeći veliki projekt, čije se konačno otkriće može očekivati uskoro!
Cijelu epizodu možete pogledati na linku:
GameHub TV pratite i dalje putem TV kanala, YouTubea, weba i društvenih mreža.
Komentari (0)
Komentiraj