Ubisoft, francuski izdavač videoigara i jedan od najvećih i najpoznatijih svjetskih izdavača, potvrdio je otkazivanje tri igre zbog "sve gorih makroekonomskih uvjeta". Iz istog su razloga srezali i projekcije prihoda pa tako od njih stiže informacija kako će prodaja za treći kvartal 2022. biti u rangu 725 milijuna eura, umjesto inicijalno projiciranih 830 milijuna. Za cijelu, pak, 2022. godinu tvrde kako će prihodi biti manji za 10%, umjesto predviđenog rasta u istom postotku.
Zbog lošijeg poslovanja od planiranog, Ubisoft je odlučio revidirati projekte pa su tako, uz otkazane tri igre (koje još nisu bile ni predstavljene, op.a.), odgodili i izlazak piratske igre Skull and Bones. Kada se to sve pridoda otkazanim projektima od prošlog ljeta, ispada kako je Ubisoft u pola godine prekinuo razvoj čak sedam igara.
"Razočarani smo rezultatima,", istaknuo je izvršni direktor Ubisofta Yves Guillemont te dodao kako se suočavaju "s kontrastnom dinamikom tržišta, s jedne strane se industrija okreće mega brendovima i online izdanjima igara, a s druge strane sve gori ekonomski uvjeti utječu na potrošačke navike".
IDEALNA SITUACIJA ZA PREUZIMANJE?
Nije loše za spomenuti kako analitičari Ubisoft vide kao potencijalnu metu za preuzimanje. Naime, cijena dionica ovog izdavača pala je za 38% u prošloj godini, čime je "obrisano" tri milijarde eura njegove tržišne vrijednosti. U rujnu, pak, kineski tech gigant Tencent povećao je udio u vlasništvu kompanije. Investirali su 300 milijuna eura u tvrtku Guillemot Brothers Limited, čime su preuzeli 49,9% posto vlasništva ove obiteljske tvrtke, a koja pak ima 15 % vlasništva nad Ubisoftom.
Na sve lošije poslovanje zasigurno su utjecali i skandali koji su potresali ovu tvrku. Prije dvije godine promijenjeno je vodstvo nakon prijava zbog seksualnog zlostavljanja i maltretiranja. Brojni su direktori tada dali ostavke, uključujući i bivšeg kreativnog direktora, Sergea Hascoeta.
FOKUS NA USPJEŠNE BRENDOVE
Za kraj dodajmo još kako su iz Ubisofta poručili da će ubuduće svu energiju fokusirati na svoje najveće brendove – a tu spominju Assassin’s Creed, Far Cry, Ghost Recon, Rainbow Six i The Division.