Nenad Dugi / Cropix
STIŽE HOO TELEVIZIJA

'Spremni smo na sportsku borbu, ali i pozitivan ishod, pobijedit ćemo na natječaju!’

Dobije li koncesiju na natječaju krajem listopada, Hrvatski olimpijski odbor postat će prva nacionalna olimpijska udruga u svijetu s vlastitom televizijom
Piše: ArhivaObjavljeno: 16. listopad 2010. 13:58

ZAGREB - Kako biste reagirali da uskoro iz usta Jure Ozmeca (uh, bolje ipak Lane Banely!) u eteru čujete: Dobro jutro, poštovani gledatelji, na početku emitiranja HOO televizije?! A onda iz najave programa još iščitate: u 7.00 Sportske vijesti, u 7.15 Dogodilo se na današnji dan u hrvatskome sportu, u 7.33 Reklame, u 7.45 Jutarnja tjelovježba, u 8.00 Mimi Vurdelja savjetuje - emisija o zdravoj prehrani sportaša...

Da vas takvi sadržaji ne bi iznenadili otprilike sredinom iduće godine, poslužit će najava Hrvatskog olimpijskog odbora o izlasku na natječaj za nacionalni sportski televizijski program. Treba li uopće ponavljati da se radi o nastavku priče, prvotno utemeljene na dugogodišnjim nastojanjima da se u sklopu Hrvatske radiotelevizije dobije reprezentativniji prostor za sportske sadržaje? Godinama je predsjednik HOO-a, Zlatko Mateša, spominjao mogućnost uvođenja trećeg (sportskog) programa HTV-a, ali unatoč činjenici da je nacionalna TV kuća jedan od stalnih poslovnih partnera HOO-a, do realizacije projekta nikad nije došlo. Navodno, baš nikad nije bilo pravo vrijeme za to. Novo doba, koje je stiglo s digitalizacijom televizije, definitivno je otklonilo daljnju mogućnost utapanja HOO-ove ideje u eter giganta s Prisavlja. To je potvrdio i glavni tajnik HOO-a, Josip Čop, otkrivši usput i da smo pioniri u tom medijskom pothvatu.

- Nijedan nacionalni olimpijski odbor u svijetu nema svoju televiziju, iako je to preporuka Međunarodnog olimpijskog odbora s kongresa u Kopenhagenu. Ali, netko mora biti prvi... Mi smo ga pokrenuli kao mjeru za poboljšanje statusa i funkcioniranja sporta kod nas, nakon što je otpala mogućnost realizacije projekta u sklopu HRT-a. Osnivanju tvrtke HOO TV d.o.o. i njenoj potvrdi od Vijeća HOO-a prethodili su niz stručnih razgovora i konzultacija, konsenzus svih članica HOO-a, pozitivna mišljenja lokalnih televizija zainteresiranih za suradnju - objasnio je Čop.

Naravno, bliži se i rok za službenu prijavu na natječaj za koncesiju, a u nacionalnoj olimpijskoj kući samouvjerenosti nikad ne nedostaje, pa glavni tajnik HOO-a nastavlja: - Rok za prijavu je 29. listopada. Vjerujem da ćemo ispuniti sve što se od nas traži i dobiti koncesiju na 15 godina za televiziju temeljenu na sportsko-komercijalnom programu. Bilo bi tu i međunarodnih događaja, ali najvažnije u svemu jest to da bi se anulirala podjela na male i velike sportove.

Sukladno duhu olimpizmu koji obitava pod krovovima HOO-a, ni konkurencija od sedam ili osam sudionika natječaja ne bi smjela biti problem:

- Dakako, očekujemo da će se i drugi prijaviti na natječaj, ali spremni smo na sportsku borbu i vjerujemo u pozitivan ishod jer nudimo ono što Hrvatsku izvrsno promovira u svijetu: sport - istaknuo je Čop.

Jedino što nam uvijek precizni i ekspeditivni tajnik HOO-a nije znao reći jest ono što je možda i najintrigantnije - koliko će to stajati i tko će platiti? A u igri je zasigurno ples milijuna.

- Prije nego što se počne samofinancirati, svjesni smo da je na početku potreban golem novac za tehnička sredstva, postorne kapacitete i ljudski potencijal, ali konkretne iznose još ne znamo jer se prikupljaju informacije. U svakom slučaju, novac se neće potezati iz redovnih sredstva HOO-a, nego ćemo pokušati u suradnji sa svojim poslovnim partnerima zatvoriti financijsku konstrukciju. Vjerujem da će naši sponzori imati interesa za to jer dobivaju mogućnost za još bolju promociju u mediju koji bi imao 92 posto pokrivenosti u Hrvatskoj.

Ako HOO-ovci pobijede na natječaju za nacionalni sportski televizijski program u digitalnom multipleksu D (MUX D), Čopova prognoza predviđa u eteru programske sadržaje iz sporta (poput onih s početka teksta) već početkom svibnja ili lipnja 2011. godine. Živi bili pa - gledali!

Projekt HOO televizije

Rok za natječaj - 29. listopada 2010.

Sadržaj - sportsko-komercijalni program

Konkurencija - vjerojatno osam sudionika

Pokrivenost - 92 posto Hrvatske

Trajanje koncesije - 15 godina

Mogući početak emitiranja - svibanj/lipanj 2011.

Linker
13. kolovoz 2022 05:41