Procjena je to analitičara za sportsku ekonomiju Simona Chadwicka koji očekuje da će bundesligaš ostati bez velikog dijela sponzorskog kolača. Wolfsburg je osnovan 1945. godine kao sportski klub za radnike Volkswagena, “Das Auto” im je glavni sponzor, a i njihov stadion nosi ime automobilskog diva.
"Kada doživite financijski udarac, morat ćete negdje uštedjeti. Sponzorstva su obično prva na popisu rezova. Ovo će se sigurno odlaziti na budžet kluba", ocijenio je Chadwick, profesor sportskog marketinga na Sveučilištu u Coventryju, za BBC.
Upravo su snažna financijska ulaganja Volkswagena 2009. omogućila Wolfsburgu da osvajanjem Bundeslige ostvari najveći uspjeh u povijesti kluba. U klubu se zasad ne boje mogućih potresa.
"Ne mogu znati kakvi će biti potezi Volkswagena, no kako stvari stoje, ništa se neće promijeniti. Financijska strana investicije definitivno nije mala, ali njihova emocionalna uključenost je golema i zbog toga nisam zabrinut", poručio je sportski direktor Wolfsburga Klaus Allofs.










Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....