Zagreb, 251113.
Prostorije HOO-a, Trg Kresimira Cosica 11.
Konferencija za medije Sportske televizije.
Na fotografiji: Jura Ozmec.
Foto: Ronald Gorsic / CROPIX
Foto: Ronald Gorsic / CROPIX / CROPIX

NAJESEN SLIJEDI NOVI SKUP

HOO i HRVATSKI ZBOR SPORTSKIH NOVINARA ODRŽALI BITAN KOMUNIKACIJSKI SEMINAR Glavna tema bila je implementacija 'Sportske Hrvatske' na portal SN-a

AUTOR:
  • OBJAVLJENO:
  • 12.06.2018. u 20:27

  • Hrvatski olimpijski odbor (HOO) i Hrvatski zbor sportskih novinara (HZSN) organizirali su u zagrebačkom Domu sportova komunikacijski seminar povodom implementacije medijskog servisa Sportska Hrvatska na portal Sportskih novosti.

    Odazvalo se više od tridesetak predstavnika nacionalnih sportskih saveza, županijskih sportskih zajednica i drugih udruga, članica HOO-a.

    Prije gotovo šest godina nacionalni servis vijesti iz aktivnosti članica HOO-a Sportska Hrvatska (SH) implementiran je na Sportskoj televiziji (SPTV). Nakon što je od 3. svibnja ove godine postao sastavnicom i portala Sportskih novosti (SN) nametnulo se pitanje kako najbolje iskoristiti taj potencijal. O tome su govorili kreatori, suautori i suradnici Sportske Hrvatske te njeni podupiratelji - predsjednik HZSN-a i glavni urednik SPTV-a Jura Ozmec, idejna začetnica i glavna urednica SH-a Radica Jurkin, glavni urednik SN-a Mario Zorko, tehnički urednik SH-a i stručnjak za multimedijalnost Željko Erceg, glasnogovornik HOO-a Vinko Knežević te gost predavač, urednik sportske redakcije Jutarnjeg lista Hrvoje Bulešić.

    Nazočnima su prezentirane teme o ulozi medija u promociji sporta, medijskom praćenju sportaša i sporta na portalu SN-a, o počecima rada, aktualnoj participaciji članstva i tehničkoj funkcionalnosti medijskog servisa SH-a te o pripremi i pisanju objava na SH-a  Iako izvan okvira teme o Sportskoj Hrvatskoj i SN-u, vrlo korisno i aktualno bilo je predavanje  o povezanosti sportskih događaja i privlačenja sponzora pomoću PR-a

    Skup je pozdravio predsjednik HOO-a Zlatko Mateša, naglasivši da je uloga medija u sportu od iznimne važnosti jer „ono što se ne objavi kao da se nije ni dogodilo“.

    Za jesen ove godine planiran je novi skup ove vrste, na kojem se očekuje i povećan broj korisnika medijskog servisa SH-a u odnosu na sadašnji, tek natpolovični broj članica HOO-a.

    Iz drugih medija