Kristjan Stančić, direktor Hrvatske turističke zajednice, odgovorio je na nekoliko pitanja vezanih za 74. Boris Hanžeković Memorijal i povezanost hrvatskog turizma sa sportom.
Hrvatska turistička zajednica podupire velike sportske manifestacije i za njih izdvaja značajna financijska sredstva, koliko Vam je sport to vratio u smislu promocije Hrvatske, može li se to uopće izmjeriti?
Turizam i sport općenito su vrlo usko povezani, a za našu zemlju možemo reći da je u globalnim okvirima najprepoznatljivija upravo po ova dva segmenta. Naime, kao destinacija imamo vrlo snažan turistički brend, Hrvatska se percipira kao kvalitetna i atraktivna turistička zemlja, ali i kao zemlja iznimnih sportskih uspjeha i dostignuća. Teško je govoriti o konkretnim učincima i doprinosu u promociji upravo iz razloga što je riječ o iznimnim efektima na globalnoj razini. Međutim, uz sve navedeno, svakako treba istaknuti i činjenicu da je naša zemlja vrlo često domaćin velikih i značajnih sportskih manifestacija koje, osim brojnih natjecatelja, sudionika i njihovih timova, u našu zemlju privlače brojne posjetitelje, kao i predstavnike medija pa je i njihov doprinos u promociji naše zemlje iznimno značajan.
Strategija pozicioniranja Hrvatske na inozemnim tržištima, što smatrate najvećim adutom izvan glavne turističke sezone?
Hrvatska kao destinacija većinu turističkog prometa tijekom godine ostvaruje u glavnim ljetnim mjesecima. Samim time svoju pažnju, aktivnosti i promotivne strategije sve više usmjeravamo u razvoj i promociju pred i posezone. To su razdoblja u kojima leže najveći potencijali daljnjeg razvoja hrvatskog turizma, a njihovom se aktivacijom snažno i sigurno približavamo ostalim strateškim ciljevima našeg turističkog sektora koji uključuju cjelogodišnje poslovanje i održivost. Naša zemlja izvan glavne sezone itekako ima što za ponuditi, od bogate kulturno povijesne baštine, aktivnog turizma, očuvane prirode, a tu je i city break turizam, odnosno mogućnost boravka u našim najpopularnijim destinacijama kada nema prevelikih gužvi. Ne smijemo izostaviti ni zdravstveni turizam, kao ni poslovna putovanja, a opet možemo spomenuti i brojna događanja koja često predstavljaju i glavni motiv dolaska u destinaciju.
Koja događanja imaju potencijala postati ili koja su događanja već postala "Brend Manifestacije" ako ih možemo takvo nazvati?
To su sva ona događanja koja imaju nešto dužu tradiciju održavanja, koja se snažno vezuju uz destinaciju ili mjesto održavanja, ali i koja imaju određeni međunarodni karakter u smislu da mogu privlačiti i domaće i inozemne goste. U tom kontekstu, uz Boris Hanžeković memorijal, koji predstavlja najstariju sportsku priredbu u Hrvatskoj, od sportskih događanja koja su također postala prepoznatljiva možemo izdvojiti još biciklističku utrku CRO Race, ATP teniski turnir u Umagu, WTA teniski turnir u Makarskoj, IRON MAN u Istri i dr., a tu su i brojna druga događanja i manifestacije koje snažno obogaćuju ukupnu hrvatsku turističku ponudu.
74. Boris Hanžeković Memorijal u brojkama: 3 dana održavanja, sportaši iz više od 50 zemalja, više od 250 sportaša, a TV slika u live prijenosu odlazi u više od 140 zemalja svijeta a samom događanju prisustvuje više od 10.000 gledatelja. Kako komentirate ove brojke?
Iznimno nam je drago što će Zagreb i Hrvatska i ove godine biti u središtu sportske javnosti i medija. Navedene brojke govore same za sebe, odnosno one samo potvrđuju da je riječ o kvalitetnom događanju, ali i atletskom mitingu koji uživa velik ugled i značaj, kako kod nas samih, tako i u međunarodnim okvirima. Svim natjecateljima i posjetiteljima želim puno uspjeha i zabave, a organizatorima još jedan u nizu uspješno odrađenih mitinga.
Sadržaj je nastao u suradnji sa Atletskim klubom Dinamo-Zrinjevac - organizatorom 74.Boris Hanžeković memorijala.
74. Boris Hanžeković memorijal održava se od 6.- 8. rujna 2024.
6.9.2024. održava se 3. Zagreb City Challenge na Trgu bana Jelačića
7.9.2024. održava se 10. Memorijal Ivana Ivančića na Zagrebačkim fontanama
8.9. održava se 74.Boris Hanžeković memorijal. Ulaznice su dostupne na portalu ulaznice.hr.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....