Navigation toggle

Tomislav Levak, Zlatko Galiot, Dario Bilandžić i Hrvoje Jurković

 SLAVKO MIDZOR/PIXSELL Pixsell
BROJNI NOVITETI

PRO 3x3 Tour 2025. driven by Opel dobio i svoju himnu, ekipe neće plaćati kotizacije za sudjelovanje

Ovaj međunarodni spektakularni turnir od polovice svibnja do polovice kolovoza donosi četvrto izdanje
Piše: SNObjavljeno: 12. svibanj 2025. 17:12

Nakon tri uspješna izdanja PRO 3x3 Toura, održana tijekom proljeća i ljeta 2022., 2023. i 2024. godine, svaki put na po 10 atraktivnih hrvatskih lokacija, četvrta sezona ove serije međunarodnih spektakularnih turnira u 3x3 košarci bit će organizirana u rasponu od polovice svibnja do početka kolovoza 2025. pod punim nazivom PRO 3x3 Tour 2025. driven by Opel, a ponudit će brojne novitete i poboljšanja u praktički svakom segmentu.

Službena najavna konferencija za novinare održana je u zagrebačkom Hotelu Zonar na simboličnoj lokaciji: na Trgu Krešimira Ćosića, koji nosi ime po jednom od najvećih hrvatskih košarkaša u povijesti, odnosno na Trgu sportova.

Detaljnije informacije o novoj sezoni PRO 3x3 Toura – program, raspored, gradove i lokacije, način održavanja, sadržaj te druge zanimljivosti i novitete, posebice tehnološke – iznijeli su članovi Organizacijskoga odbora iz Udruge PRO 3x3 te komunikacijskoga tima Toura. "Udruga PRO 3x3 je 2021. godine osnovana s ciljem promicanja, rebrendiranja i organizacija 3x3 košarke, odnosno popularizacije ovoga novog olimpijskog sporta. U prve tri sezone PRO 3x3 Tour izazvao je veliko zanimanje igrača, publike i javnosti, pri čemu neprestano raste i razvija se. Vrijednost ovoga događaja, koji uz sportsku, ima i snažnu edukativnu, turističku i zabavnu komponentu, i ove je godine prepoznalo Ministarstvo turizma i sporta jer je Tour opet uvršten među top sportska međunarodna natjecanja, a ponovno je dobio potporu i Hrvatske turističke zajednice.

Ove godine Tour ima istog velikog glavnog sponzora kao prošle godine, zbog čega cijeli događaj nosi puni naziv PRO 3x3 Tour 2025. driven by Opel", naveo je Zlatko Galiot, predsjednik Izvršnog odbora Udruge PRO 3x3 i voditelj Odjela za pripremu infrastrukture i logistike.

Ovogodišnji PRO 3x3 Tour počinje 16. i 17. svibnja 2025. turnirom u Hvaru, a završit će 2. i 3. kolovoza 2025. organizacijom finalnog nadmetanja u Novalji na otoku Pagu. Završni turnir ponovno ima status FIBA Questa za mušku Elite kategoriju koji pobjednika vodi 27. i 28. rujna 2025. na FIBA 3x3 World Tour Challenger u Mataro (Španjolska). "U prve dvije sezone ukupno smo obišli 18 različitih gradova, a neke od njih posjetili smo i tri puta. I ove smo godine, uz osam gradova koji su bili obuhvaćeni i u barem jednoj od protekle tri sezone – Hvar, Trogir, Umag, Donji Miholjac, Vinkovci, Zagreb, Nova Gradiška i Šibenik – u Tour uključili dvije nove, iznimno atraktivne lokacije. Tako će se ove godine, zahvaljujući našem Touru, 3x3 košarka igrati čak i na poznatoj plaži Zlatni rat u Bolu na otoku Braču te u Novalji na otoku Pagu.

image
MUZEJ VUCEDOL

"Razlozi su stalno širenje i promocija 3x3 košarke i u novim sredinama, ali i želja da igračima i brojnim gledateljima ponudimo nove sadržaje", objasnio je Hrvoje Jurković, voditelj Službe za TV, marketing i dodatne sadržaje. Ponovno će se u sklopu dvodnevnih turnira, uz nadmetanja seniorskih i juniorskih (U19) muških momčadi, organizirati i utakmice ženskih ekipa u Open Women kategoriji, što je prvi put uvedeno prošle godine i pokazalo se uspješnim. Opet će se u svakom gradu održati i Kids Day, sa sadržajima namijenjenima djeci, za koje postoji veliko zanimanje, a već uobičajene su i raznovrsne nagradne igre i zabavni sadržaji. "I tijekom četvrte sezone, kao i lani, opet ćemo dati potporu i u organizaciji nekoliko inozemnih 3x3 turnira. Kao važan novitet u cilju promocije i pokušaja omasovljenja 3x3 košarke, ističemo kako ove godine nema plaćanja kotizacije za sudjelovanje ekipa na turniru, osim za turnir u Bolu i završni turnir u Novalji. Oni nose prestižni naslov Questa, imaju povećane novčane nagradne fondove i pobjednike vode na prestižne međunarodne turnire. Primjerice, pobjednici turnira u Bolu putovat će u Hong Kong, čime otvaramo azijsko tržište, što nam je bila nakana", najavio je Hrvoje Jurković.

Jan Kroflin je mlad i izvrstan 3x3 igrač, član ekipe Nitui koja je osvojila prvi juniorski U19 turnir na PRO 3x3 Touru.

"Dečki i ja krenuli smo ovdje kao juniori, a sada se natječemo u seniorskoj konkurenciji. Na PRO 3x3 Touru smo već treću godinu iz više razloga. Organizacija i atmosfera su odlični, konkurencija je jaka, a produkcija i uvjeti su na jako visokoj razini", pohvalio je Jan Kroflin.

Organizatori su i ove godine pripremili poboljšanja na vizualnom, komunikacijskom i promotivnom planu. Već od ranije s publikom i korisnicima komuniciraju dvosmjerno i kombinirano dvojezično (najčešće na hrvatskom i na engleskom jeziku, po potrebi i na drugim jezicima) posredstvom osuvremenjene i "osvježene" službene internetske stranice www.pro3x3.hr te preko društvenih mreža Facebook, Instagram i TikTok, na kojima će dodatno povećati broj pratitelja. Od prošle godine postoji i službeni YouTube kanal Toura, na kojemu se mogu pronaći videosnimke odigranih turnira.

"Ponovno su osigurane profesionalne fotografije i snimke, kao i televizijski prijenosi i live streaming svih turnira. Na tome posebno zahvaljujemo medijskim pokroviteljima i partnerima, Pixsell Photo & Video Agency te Sportklubu. Drago nam je što ove godine imamo i novog medijskog pokrovitelja, a to je 24 sata", istaknuo je Tomislav Levak, voditelj komunikacijskog tima PRO 3x3 Toura.

Velika poboljšanja i novitete na vizualnom i tehnološkom planu predstavio je Darko Bilandžić koji i ove godine potpisuje grafički dizajn i vizual svih materijala te novomedijskih i interaktivnih sadržaja. "Već otprije imamo jedinstveni interaktivni plakat i banner te mobilnu aplikaciju s proširenom stvarnošću koja omogućuje i realizaciju kviza znanja na turnirima. I dalje imamo jedinstvene interaktivne dresove za igrače, ovaj put s "osvježenim" dizajnom, i interaktivne promotivne majice.

"U skladu sa suvremenim dobom, umjetna inteligencija (AI) još je više prisutna na PRO 3x3 Touru. Tako s ponosom mogu reći da je PRO 3x3 Tour dobio svoju glazbenu himnu nastalu uz pomoć AI-ja, a tu su i novi doživljaj virtualne stvarnosti (VR) na samom turniru i PRO Chatbot, pomoću kojega će se moći dobiti odgovori i informacije o PRO 3x3 Touru. Također, unutar popularne platforme umjetne inteligencije Chat GPT postoji poseban odjeljak posvećen Touru", nabrojio je Darko Bilandžić.

"U ime glavnog sponzora izjavu je dala Tina Tadić, direktorica marketinga Opela za Bosnu i Hercegovinu i Hrvatsku. "Kao službeno vozilo turnira Opel sa svojim dinamičnim, modernim i atraktivnim modelima plijenit će pažnju gledatelja i ovog ljeta. Pozivamo vas sve da, ako se nađete u blizini, posjetite spomenute lokacije ovog sportskog događanja i dobro se zabavite. Mi u Opelu volimo 3x3 košarku na Pro 3x3 Touru jer je okretna, baš kao Opel!", zaključila je Tina Tadić.

PRO 3x3 Tour organizira Udruga PRO 3x3, uz potporu Hrvatske turističke zajednice, Ministarstva turizma i sporta Republike Hrvatske te tvrtke Energy Basket d.o.o. Glavni sponzor je Opel, a sponzori su još HEP, Cetina, Hell, Lenovo, Mediteran produkcija, Enlio, Tahograf, Antao 2002, Culex i Aircash. Medijski pokrovitelji i partneri su Sportklub, Pixsell Photo & Video Agency i 24sata.

13. prosinac 2025 20:32