Tko će kome pomoći, ako ne svoj svome! U košarkaškom klubu Split odlučili su se na neuobičajeni i vjerojatno u sportskom svijetu raritetan potez. Kada već košarkaški gigant nije uspijevao naći generalnog sponzora iako su samo u zadnja dva i pol mjeseca kontaktirali stotinjak većih hrvatskih tvrtki, kada im nitko nije htio pomoći na taj način, na Gripama su se sami odlučili pomagati drugima. Odlučili su oni postati 'sponzor', i to posrnulog bivšeg splitskog giganta 'Dalmacijavino d.d. u stečaju'.
Na prsima će ove sezone tako sasvim besplatno nositi natpis najpoznatijeg branda i pića te tvrtke 'Pipija'.
Odlučili smo stoga napraviti nešto sasvim drugo. Pomoći tvrtki koja je u stečaju i koja se grčevito bori da opstane, da u ovom gradu preživi barem jedna tvrtka koja nešto proizvodi! Mi smo odlučili biti generalni sponzor, glavni promotor Pipija naše tvrtke Dalmacijavino. I nama je izrazito teško, ali i mi želimo pomoći - pojasnio je sportski direktor Splita Nikola Vujčić na presici u žutom salonu te zajedno sa šefom marketinga Damirom Skelinomizveo mini striptiz, skinuo košulje ispod kojih su bile majice s logom 'Pipija'.
- Dok ih ne stavimo na dres, svi ćemo imati majice Pipi - pojasnio je Skelin.
A kako su reagirali u 'Dalmacijavinu'?
- Bili smo kod stečajnog upravitelja, direktorice... Ljudi su nas prihvatili sa suzama u očima. Shvatili su našu iskrenost i pojasnili nam svoju borbu za preživljavanje - prepričao je Vujčić.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....