Zdenka Zrilić

 Iva Perinčić
MEMORIJALNA UTAKMICA ZA DRAŽENA

Zdenka Zrilić: ‘Rasprodano je 90 posto zagrebačke Arene, a polovina posjetitelja doći će iz inozemstva‘

O rujanskom spektaklu, koji će biti održan u čast šibenskog košarkaškog virtuoza, razgovarali smo s koordinatoricom projekta
Piše: Robert KrnjićObjavljeno: 24. svibanj 2024. 19:26

Čuvena metonimija Slavka Cvitkovića o "radosti loptanja pod obručima" nanovo će u Zagrebu biti oživotvorena 5. rujna. Toga će dana, naime, u Areni biti odigrana memorijalna utakmica u sjećanje na Dražena Petrovića, između hrvatske košarkaške reprezentacije i selekcije Eurolige (uz prijenos na HRT-u 2). Istim povodom u metropoli će se okupiti brojni suigrači šibenskog virtuoza, osvajači srebrne medalje s Olimpijskih igara u Barceloni, inozemne legende, dio Dream Teama iz 1992. godine, ali i aktualne NBA regionalne zvijezde. O ovom vrhunskom košarkaškom spektaklu, vjerojatno i najvećem u modernoj hrvatskoj povijesti, razgovarali smo s koordinatoricom projekta Zdenkom Zrilić, koja nam je otkrila kako teku pripreme za priredbu, kakva je dinamika prodaje ulaznica te kakvi sve popratni sadržaji tih dana očekuju posjetitelje iz domovine i inozemstva.

Prodano 12.000 ulaznica

- Definitivno sve ide po planu. Mnogo je obaveza i izazova koji su pred nama, ali istodobno i mnogo prilika koje nam se pružaju u organizacijskom smislu. Ono što nas najviše veseli jest činjenica da je gotovo 90 posto Arene rasprodano u roku od deset dana nakon najavne medijske konferencije i puštanja ulaznica u prodaju - rekla je Zrilić u razgovoru za Jutarnji list pa dodala:

- U ovom trenutku imamo sigurno 12.000 prodanih ulaznica, s tim da u prodaju još nisu puštene VIP lože i da je zadržan jedan kontingent ulaznica za potrebe sponzora i VIP uzvanika.

Naša sugovornica naglašava da je od ukupnog broja prodanih ulaznica njih čak 50 posto prodano u inozemstvo. Sukladno tome, već sada možemo zaključiti da će hrvatsku prijestolnicu početkom rujna posjetiti najmanje 6000 gostiju što, iz turističke i gospodarske perspektive, predstavlja značajnu dodanu vrijednost.

Brojni popratni sadržaji

- To nas je motiviralo da popratni program i sadržaj koji smo htjeli ponuditi gostima na dan same utakmice proširimo i na dan ranije (4. rujna), tako da će u samom centru Zagreba gostima biti pružena mogućnost da se okupe na jednom mjestu. Imat ćemo, dakle, fan zonu po uzoru na Final Four Eurolige, u kojoj će Zagreb i Hrvatska predstaviti delicije iz svoje gastronomske ponude, ali i mnoge druge sadržaje povezane s bogatom tradicijskom i kulturnom baštinom. Organizirat će se izložba "Vremeplov kroz Draženov život", a u svim popratnim aktivnostima i manifestacijama sudjelovat će i brojna djeca, odnosno škole košarke. Bit će organizirani kvizovi, kako za mlade tako i za odrasle, uz zabavni program i spomenutu ugostiteljsku ponudu kojom ćemo na najbolji mogući način upoznati goste s Hrvatskom - istaknula je Zrilić pa se u završnom dijelu razgovora dotaknula i medijske dimenzije cijele priče:

- Važno je napomenuti da ćemo imati izravan prijenos na HRT-u, a TV prava će se ustupiti i u inozemstvo budući da postoji veliki interes inozemnih medija. Na samoj priredbi će biti prisutni predstavnici međunarodnih medijskih kuća iz zemalja koje doista žive košarku, pa tako mogu najaviti dolazak brojnih španjolskih, talijanskih, turskih, grčkih i izraelskih novinara.

Za kraj valja podsjetiti kako su Zdenka Zrilić i njezina tvrtka Sport Event provjerene snage u pogledu organizacije sportskih - napose košarkaških - priredbi. U njihovom profesionalnom portfelju osobito se ističe organizacija najjačeg europskog pripremnog turnira Zadar Basketball Tournament, odnosno prestižnog turnira Euroleague Basketball Adidas Next Generation. S obzirom na takve reference, obitelj Petrović doista nije imala težak posao prilikom odabira koordinatora za rujanski megaprojekt.

Linker
16. lipanj 2024 16:12