MARIBOR - Neftçi nije neko ime, ali jest Europa... A njoj se svi žele dodvoriti. Od naše Vlade pa do onih iz maksimirskih ureda. Odlučili su prvaka Azerbajdžana dočekati uređenih stolaca, novog travnjaka, dodali su i G u naziv, žele dati malo ljudskosti ruševnoj stadionskoj rugalici kojoj nedostaje i ono najvažnije - publika.
A publika neće doći ni zbog stolaca ni zbog travnjaka. Znao je to i direktor marketinga Dinama, Ivan Tica. Gruntao je gruntao na godišnjem odmoru i sjetio se metode kojom će napuniti i tribine - skinut ćemo gaće...
“Na stadion za kunu” akcija je koju neki slave kao da je izmišljen "novi sumamed", a neki tek sad neće dati ni tu kovanicu. Iz inata. I pitaju vrhušku i marketinške umove - tko normalan daje za kunu kvalifikacijsku utakmicu za Ligu prvaka?! Dan je to kada bi svi trebali pohrliti na stadion i kad se blagajna od love ne bi mogla zatvoriti... Svugdje, ali ne i u Dinamu!
Kako bilo, činjenica je da u Maksimiru pate za punim tribinama. I zato su skloni svojim potezima otići u krajnost. Naime, uz silan trud teško da bi se moglo pronaći klub koji je praktički besplatno otvorio vrata stadiona u kvalifikacijskoj utakmici za Ligu prvaka, za nogometni NBA!
Pa besplatne majice, šalovi, kape za sto godina kluba... Sve ono na čemu jedna Barcelona zgrće milijune eura tijekom sezone, Dinamo svojim navijačima daje besplatno. I još ih moli da dođu na tribine. Neki su rekli da se na taj način kupuje njihova ljubav. Iz kluba su munjevito reagirali: «Nemamo namjeru kupovati ljude, već omogućiti svima koji to žele da uživaju na otvorenju novouređenog stadiona i prvoj europskoj utakmici sezoneľ - stoji na njiihvoj facebook stranici. Hm, demagogija koja ne vrijedi ni te kune. Onaj tko želi gledati Dinamo, onaj tko će gristi nokte zbog te utakmice, onaj tko sada štedi za euro putovanja jer je platio misu za Dinamo u Europi, nije da ne dolazi zbog, kako se to voli reći, loše infrastrukture.
A uostalom nije ovo ni prvi put da su se znalci sjetili nešto dijeliti. Sada su na redu ulaznice. Što je slijedeće? Možda da svakog navijača koji stigne na tribine dočeka 50 kuna ispod stolice? Ili bujna plavuša?
Dinamove akcije za dovođenje navijača
Original dres uz ulaznicu
- za derbi s Hajdukom ulaznice su prodavane po normalnoj cijeni, ali je svatko tko je kupio ulaznicu nagrađen je poklonom. Oni prvi su postali vlasnici orginalnog dresa a bilo je tu kapa, šalova, dječjih kompleta...
Kape, šalovi i udaraljke za PAOK
- Dinamo je u hladnome prosincu pokušao zagrijati navijače besplatnim navijačkim rekvizitima, ali Vahina momčad ih je ohladila porazom od PAOK-a i ispadanjem iz Europe
Obnova infrastrukture
- da ne bi sve ostalo na ‘mi hoćemo mi možemo’ u Dinamu su uložili velika sredstva u izgradnju novih terena s umjetnom travom, poligona za individualni rad, video nadzor ‘kentaure’na vratima
Majica za 100. rođendan
- na proslavu naslova prvaka protiv Splita navijače se vabilo majicama koje su tiskane povodom stotog rođendana kluba iz Maksimira
Šminkanje stadiona
- u Maksimiru su svjesni da ne mogu očekivati ozbiljnu posjetu ako imaju katastrofalan stadion. Obnovljene su stolice, loža, travnjak, sanitarni čvorovi
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....