Dinamo navijačice
 Ronald Gorsic / CROPIX / CROPIX
MODRI SU PONOVNO U MODI

DINAMO I MAKSIMIR OVO NE PAMTE GODINAMA, A JEDAN PODATAK IZNENADIO JE APSOLUTNO SVE One dolaze na utakmice u ogromnom broju i dovode svoje dečke!

Piše: Davorin OlivariObjavljeno: 23. kolovoz 2018. 16:24

Dinamo je prodao preko 5.000 godišnjih ulaznica! To je podatak koji su nam čelni ljudi Modrih ponudili jučer u Bernu. Prodaja godišnjih ulaznica završila je u utorak u 23.59. Za plavi klub, rezultat je - sjajan. Proteklih godina prodavalo se između 2.500 i 3.200, tako da je ovosezonska prodaja bila rekordna za novije razdoblje.

Sve to govori da se navijači lagano približavaju Dinamu. Jest da ide sporo, ali ide. Reklo bi se, polako, ali sigurno. Tome u prilog govori i ovaj broj prodanih godišnjih ulaznica. Vjerojatno će proteći još dosta vremena dok maksimirske tribine ne budu još ispunjenije, ali treba uživati i u ovome. Naravno, mnogo toga ovisit će o rezultatima i igrama plavog orkestra. Dinamo je velik klub, pa se od njega očekuju i veliki rezultati. Uz, naravno, prezentacije koje mogu zadovoljiti zahtjevnu zagrebačku publiku. Ovaj Dinamo Nenada Bjelice zasada je na dobrom putu privlačenja navijača.

Zagreb, 170818.
Stadion Maksimir.
Utakmica 4. kola Prve HNL, Dinamo - Osijek. 
Na fotografiji: BBB.
Foto: Marko Todorov / CROPIX
Marko Todorov / CROPIX / CROPIX

- Veseli nas posebno da smo prodali i velik broj obiteljskih ulaznica. Na naše utakmice dolaze obitelji s djecom, a zamijetili smo i ogroman porast ženskog dijela publike - kazao nam je Tomislav Rukavina, direktor sektora prodaje, marketinga i komunikacija.

Dinamo mnogo polaže u mlade navijače, emisari iz plavog kluba razletjeli su se po zagrebačkim školama, dolazi sve više mladih na Maksimir. Modri klub nagrađuje škole iz kojih najviše klinaca dolazi na utakmice. Zanimljiv smo podatak saznali jučer u Švicarskoj. Jedna od dviju škola iz kojih dolazi najviše mladih navijača jest - škola medicinskih sestara! Cure dolaze na utakmice u ogromnom broju, dovode i svoje dečke. Prošle sezone imala je najbolji odaziv kad je riječ o dolascima na utakmice Dinama.

- To nas je jako iznenadilo, zapravo, bilo je čudesno da je tolik broj srednjoškolki dolazio na utakmice, a dolazi i dalje - govori nam Rukavina.

Intencija je kluba da se na tribinama pojavljuje što više obitelji s djecom, žena, mladih... Dinamo kreće u “odgoj” budućih generacija navijača koji će biti privrženi klubu.

Isto tako, prodaja piva na istočnoj i zapadnoj tribini također je donijela pomak kad je posjet u pitanju. Navijači su ranije počeli dolaziti na utakmice, više nisu žedni. Još kad bi infrastruktura bila bolja, onda bi priča o Dinamu i njegovim navijačima bila još ljepša.

Standings provided by SofaScore LiveScore
Linker
03. svibanj 2024 17:20