Žilav je Hajduk, najjači u najtežim trenucima. Kada pomislite da bi skroman rezultat u suradnji s pandemijom mogao bitno ugroziti klupske prihode, usred te nimalo obećavajuće situacije splitski klub potpisao je četverogodišnji sponzorski ugovor sa Supersportom.
Na Poljudu su se u srijedu sastali čelnici Hajduka i kladioničarske kuće da bi stavili autograme na novi sponzorski ugovor koji promptno kreće od subote (1. svibnja), a završava zadnjeg dana lipnja 2025. godine. Drugi je to po veličini klupski sponzor čija se godišnja ulaganja procjenjuju na 3,8 milijuna kuna. Gotovo ista financijska razina kao i glavni sponzor Tommy.
- Supersport je drugi po veličini sponzor iza Tommyja. Ugovor smo potpisali na četiri godine, s tim da je cjelokupni iznos sponzorstva u novcu. U trenutku kada se nalazimo na petom mjestu, sponzori imaju poseban značaj. Imali smo sa Supersportom već ranije ugovor na godinu dana, a sada potpisujemo novi do 2025. godine. Tu je i značajno povećanje sponzorskog davanja, što nam pruža vjeru da je prepoznato ovo što radimo. Nadam se da će i Supersport od toga imati koristi - poručio je Hajdukov predsjednik Lukša Jakobušić.
Nazočni direktor Supersporta, Radim Haluza, naglasio je na Poljudu kako je Hajduk izuzetno zanimljiv partner.
- Ovo je logičan nastavak suradnje od godinu dana prije. Htjeli bismo tu suradnju podići na viši nivo, krenuti s partnerstvom, a ne samo sa sponzorstvom. Htjeli bismo prenijeti Hajduku i naše iskustvo s razvojem digitalnih platformi.
Što za Hajduk u praksi znači potpis sponzorstva, upitan je predsjednik Jakobušić po završetku svečanost potpisivanja suradnje sa Supersportom.
- Član uprave Ivan Matana rekao je da će nam ovo pomoći u financijskoj stabilizaciji do ljeta.
Je li Hajduk miran za ljetni prijelazni rok?
- Hajduk nije nikad miran, uvijek fali novca, ali trenutak u kojem je potpisano ovog sponzorstvo je značajan za nas - naglasio je Jakobušić.
Prije 12 dana na Skupštini kluba obznanjeni su financijski rezultati za prošlu godinu i potrebe za 2021. Hajduk je u ovoj godini planirao uprihoditi 127 milijuna kuna pri čemu se računalo na europski plasman, te povratak gledatelja na tribine u drugoj polovici godine. Velike su potrebe Hajduka, golemi su rashodi i upravo zato ohrabrujuće zvuči ulazak jakog sponzora na Poljud.
U trenutku kada se cijela Europa bori s problemom likvidnosti i prije svega s pitanjem kako riješiti visoke troškove poslovanja, Hajduk je uoči ljetnog mercata dobio financijsku injekciju za mirniju pripremu sljedeće sezone. Bez obzira na to što je upitno hoće li Bijeli uopće izboriti Europu, jakog su sponzora uspjeli dobiti. Logika kaže, neće biti i jedini. Jer, kada "jaki igrač" u segmentu sponzorstva pojačava financijsku potporu, nije nerealno uskoro očekivati i nove potpise.
Žilav je Hajduk, ne da se ni pandemiji ni rezultatskoj depresiji. I onda se netko zapita zašto živi vječno. Peti na tablici, a veliki sponzori ulaze u klub. Magnet je bio i ostao Hajduk. Magnet za navijače i sponzore.