
U kolovozu 2015. Hajduk je sa zadovoljstvom objavio "prodali smo 6517 pretplata za sezonu 2015./16. i srušili rekord iz sezone 2013./14. kad je bilo 6388 godišnjih pretplatnika". Potom je broj godišnjih pretplatnika otišao i iznad 7 tisuća, a onda se u Split vratio Marko Livaja i sve su te brojke otišle u povijest... Za prošlu 2021./22. sezonu Hajduk je prodao ukupno više od 8500 pretplata i sada odlazi korak dalje. Prodano je za sezonu 2022./23. već više od 7000 godišnjih karata i dosta je izvjesno da se prošlosezonski rekord neće još dugo držati. Euforija u Splitu proporcionalna je stanju na termometru. Ljeto 2022. ruši sve rekorde, kako po pitanju Celzijevih stupnjeva, tako i u slučaju Hajdukovih karata.
Hajduk već tradicionalno u Hrvatskoj prednjači u ovom segmentu, no ni u redovima njegovih najvećih rivala situacija uopće nije loša. Dapače, Dinamo, Osijek i Rijeka u dobrom ritmu rasprodaju svoje godišnje ulaznice i vidjet ćemo do kojih će oni brojki dogurati.
Najveći je porast napravio jedini slavonski član elitnog hrvatskog ranga. U subotu oko podneva su iz Osijeka izvijestili da su prodali 3752 pretplate. Očekuju na istoku države da će se ta brojka još povećati sljedećeg tjedna, jer je i uzvratna utakmica s Kizilžarom uključena u pretplatu, koja u biti nije godišnja, već samo polugodišnja, što još više potencira uspješnost prodaje. Osijek, naime, igra posljednju polusezonu u Gradskom vrtu i nakon toga seli u svoj novi dom na Pampasu te će za utakmice na novom zdanju biti prodavani novi kompleti karata.
Dinamo je prodao 4400 godišnjih ulaznica i približava se sezoni 2018./19. kad je ta brojka prešla 6000, dok je Rijeka trenutačno na skoro 3000 prodanih pretplata, što znači da je velika četvorka dosad zajedno prodala više od 18.000 karata. Radi se o brojci većoj nego što je bila ukupna posjećenost na pet utakmica 1. kola prije tjedan dana (16.929), no "hendikep" prve dionice bio je što Hajduk nije igrao kod kuće već u Puli.
Prošle sezone Hajdukove domaće HNL utakmice na Poljudu gledalo je ukupno 228.019 ljudi, što je 46 % od ukupne brojke od 500.227 HNL gledatelja na 180 odigranih utakmica i rekordna brojka za jedan klub otkako se igra Liga 10. Hajdukov prosjek bio je 12.668 gledatelja, prosjek HNL-a tek 2779 ljudi po utakmici. Ništa novog, od sezone 2008./09. traje dominacija splitskog kluba po broju gledatelja na domaćim utakmicama hrvatskog prvenstva i bit će ovo 15. uzastopna sezona u kojoj će Hajduk imati prevlast na tribinama.
U eri Lige 10 koja je počela u sezoni 2013./14. na domaćim prvenstvenim utakmicama Hajduka bilo je prema službenim podacima upisanima u zapisnike skoro 1,4 milijuna gledatelja i bude li ove sezone tempo posjeta na razini prošle, Hajduk će u desetom ligaškom izdanju u ovakvom formatu prijeći brojku od 1,6 milijuna ljudi. Pratitelji su daleko ispod, Rijeka je na oko 660.000, Dinamo oko 570.000, Osijek tek nešto iznad 400.000. Zajedno je trojac iznad 1,6 milijuna gledatelja na Rujevici, Maksimiru i Gradskom vrtu kombinirano u Ligi 10, blizu ciljane Hajdukove samostalne brojke na kraju ove sezone.
Broj pretplatnika Hajduka u 2022. u subotu poslijepodne bio je 76.419 i garantira nova rušenja rekorda posjećenosti, kao i zaradu od tih silnih posjeta. Najveći prihod od godišnjih ulaznica Hajduk je prijavio za 2019. godinu, 2.933.117 kuna, no 2022. će taj novac biti puno veći. Hoće li biti ugrožena 2017. u kojoj je ukupan prihod od ulaznica bio 10.907.553 kuna, ne ovisi samo o navijačima već i o Dambrauskasu i njegovim momcima. Više od 60 posto od tog iznosa, naime, pripalo je prihodu od prodaje ulaznica za europske utakmice Hajduka na Poljudu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....