Chelsea je pobijedio Los Angeles na Mercedes Benz stadionu u Atlanti 2:0, pogocima Pedra Neta (34.) i Enza Fernandeza (79.). Utakmicu je obilježila jako mala posjećenost. Stadion u Atlanti prima 71.000 posjetitelja, a na stadionu je bilo 22.137 ljudi.
To je najmanja posjećenost na klupskom Svjetskom prvenstvu do sada, ako gledamo postotak ispunjenosti stadiona, jer je ovdje riječ o 31 posto.
Što se tiče ostalih utakmica, najveći postotak pripada prvoj utakmici na ovom turniru, onoj između Al Ahlyja i Intera iz Miamija, kada je na stadionu bilo 60.927 gledatelja od mogućih 65.326, što je 93 posto ispunjenosti stadiona. Fifa je za utakmicu smanjivala cijenu i dijelila je ulaznice studentima u Miamiju, gdje je odigrana prva utakmica.
Posjećenost na klupskom SP-u varira i zanimljivo je da do sada nismo vidjeli ni jedan posve ispunjen stadion, što je na velikim natjecanjima pravilo, a ne iznimka.
Planetarno popularni Lionel Messi može privući određeni dio publike, kao što to mogu i veliki europski i južnoamerički klubovi, ali to nije slučaj sa svim sudionicima ovog natjecanja.
Navijači očito biraju utakmice, odnosno protivnike i radije bi gledali Flamengo protiv Chelseaja, nego protiv Esperancea.
Još jedan faktor su cijene ulaznica, koje se kreću od 30 do 500 dolara. Ulaznica na dobrom mjestu blizu terena za utakmicu Monterreya i Intera iznosi vrtoglavih 489 dolara, što je očigledno previše za dio navijača.
Ovo natjecanje neodoljivo podsjeća na Svjetsko prvenstvo 2022. u Katru, kad je Fifa morala smanjivati cijene karata i dijeliti ulaznice, kako bi se stvorio dojam da i Katar (nacija koja nema nogometnu "kulturu") može napuniti stadione, te da nisu dobili domaćinstvo samo na temelju novca.
Prvenstvo je tek počelo i svemu što je novo treba dati priliku da se pokaže je li dobro ili loše. Dojam je da Fifa želi na silu promovirati nešto što navijačima izgleda kao prijateljski turnir, a ne kao ozbiljno natjecanje.
Cijena najčešće demotivira gledatelje, a sada se svako malo pojavi neki novi "Must-See" turnir i ljubitelji najvažnije sporedne stvari na svijetu su primorani trošiti puno novca da uživaju u omiljenom sportu i navijaju za svoj klub.










Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....