Brazilac Endrick preko noći je postao zlatni dečko svjetskog nogometa. Transferom u Real Madrid iz Palmeirasa (60 milijuna eura s bonusima) stekao je publicitet kakav nema ni jedan drugi sportaš njegove dobi.
To su sada potvrdile i brojke jer je 17-godišnjak premašio 10 milijuna pratitelja na društvenim mrežama, što predstavlja rekord za sportaša njegovih godina. Njegov budući klub Real, kojem će se pridružiti u srpnju ove godine, od ovoga ima velike koristi jer imaju 50 % prava na svaku Endrickovu objavu.
Brojke mladog napadača porasle su upravo kada je potpisao za Kraljeve. Prije objave transfera Endrick je brojio 1,9 milijuna pratitelja na svim mrežama, a sada njegovih 7,3 milijuna na Instagramu, 2,2 milijuna na TikToku i 285000 na Twitteru broji ukupnu cifru od 10 milijuna fanova. Endricku tek slijedi prava medijska ekspanzija, a mali nagovještaj toga dogodio se ovog Božića kada je posjetio Madrid i u videu, koji je skupio 67,1 milijun pregleda, pozdravio Carla Ancelottija i svoje buduće suigrače.
Endrickov nagli skok u pratiteljima produkt je više faktora, od već navedenog transfera u Real, njegovih izvrsnih predstava na terenu, prikladnog upravljanja karijerom i imidžom, njegove karizme, kao i vjernosti prema svojim obožavateljima.
Ubrzanom rastu pomogla je i činjenica da Endrick za menadžera ima Frederica Penu, agenta koji posljednjih godina dominira brazilskim tržištem. Pena predstavlja igrače poput Viniciusa Juniora, Lucasa Paquete i Gabriela Martinellija, a veliki korak u promociji svojih klijenata napravio je udruživanjem svoje agencije s Roc Nationom, mega tvrtkom u vlasništvu Jay Z-a koja se zastupa brojne umjetnike, glazbenike pa i sportaše.
Najnoviji, ali jednako značajan potez u razvoju svog imidža Endrick je napravio potpisom suradnje s New Balanceom gdje će do 2028. godine biti jedno od prvih lica brenda.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....