Mauricio Pochettino, novi trener Chelseaja

 HENRY NICHOLLS Afp
SVI SE ČUDE

Posrnuli div neobjašnjivim potezom razbjesnio navijače, mogli bi ostati i bez 40 milijuna funti

Prošla sezona bila je za zaborav, a ni ova koja dolazi, barem zasad, nije krenula obećavajuće
Piše: SNObjavljeno: 10. srpanj 2023. 10:13

Iako njihove navijače i dalje muče traume od prošle sezone, u Chelseaju im već uspješno zadavaju nove. Osvojeno tek 12. mjesto u Premier ligi, ispadanja iz nacionalnih i međunarodnih kupova prije dodjele medalja znače samo jedno. Neće u sezoni koja dolazi biti europskog nogometa na Stamford Bridgeu. A takva situacija, čini se, ne privlači niti sponzore. Chelsea će tako prvi puta nakon jako dugo vremena biti bez sponzora na prednjoj strani svojih dresova.

Na predstavljanju novih garnitura u Londonu pojavila su se neka nova, ali i neka dobro znana lica. U klupskim bojama paradirali su Mihajlo Mudrik, Enzo Fernandez, Ben Chilwell i Reece James, ali i Roberto Di Matteo, odnosno Dennis Wise, legende kluba.

Chelsea je putem klupskog priopćenja navijače obavijestio i o tome da će novi dresovi u prodaju tek 16. kolovoza, i to putem aplikacije Nikea, njihovog službenog dobavljača opreme ili u Chelseajevoj trgovini na samom stadionu. Tek 23. kolovoza dres ide u širu prodaju, po trgovinama u svijetu. Takva novost itekako je razočarala poklonike Plavaca.

Doduše, ostavljen je prostor za intervenciju, jer se u istom priopćenju navodi da je moguće da se sponzorski ugovor s nekom velikom tvrtkom i potpiše do početka sezone, što samo dijelom opravdava tako kasno puštanje dresa u prodaju.

Podsjetimo, sponzorski ugovor s telekomunikacijskom kućom Three završen je s istekom prošle sezone, a za novo naslovno ime na dresu konkurirale su neke firme poput Paramounta, s kojim je potpis ugovora zabranila Premier liga. Razlog je taj što Paramount nema TV-prava za prijenose po mnogima najjače lige svijeta, već su ona dodijeljena nekim drugim kućama. Zbog sličnog razloga nije potpisan niti ugovor sa Stakeom, poznatom engleskom kladionicom. Igračima je zabranjeno da se klade, a i navijači su u internoj anketi (77 posto) bili protiv kladionica u ulozi sponzora premierligaških klubova.

Chelsea je na ime prethodnog ugovora (Three) imao 40 milijuna funti godišnje, a taj će novac, ne potpiše li se novi ugovor s nekim drugim sponzorom, itekako nedostajati u klupskoj blagajni. Ovosezonski dres je u retro-izdanju, s grbom iz sezone 1997/98 u kojoj je klub osvojio FA kup i Kup pobjednika kupova, u čijem su finalu nadigrali Stuttgart, a kasnije i madridski Real u Superkupu.

Linker
20. svibanj 2024 04:27