Ovog petka službeno je završilo nadmetanje za televizijska prava za španjolsku LaLigu za period od narednih pet godina. Regulatorno tijelo lige donijelo je odluku na temelju onoga što je smatralo najprofitabilnijim za klubove, a prava su dobili Telefonica i DAZN. Prema informacijama Marce, posao je dogovoren sa značajnim rastom, koji prelazi milijardu eura po sezoni (1,05 milijardi po sezoni, ukupno 5,25 milijardi eura). U prethodnom natječaju vrijednost je bila 990 milijuna eura po sezoni.
Ovo je povijesni sporazum jer je nova Liga prvaka, s više utakmica, stvorila žestoku konkurenciju nacionalnim ligama u prodaji njihovih prava. LaLiga vjeruje da petogodišnji rokovi doprinose većoj srednjoročnoj stabilnosti i stvaraju veću sigurnost za pobjedničke ponuđače da ulažu u sadržaj.
Odluku je donijelo regulatorno tijelo za televiziju, koje uključuje klubove iz LaLige: Real Madrid, Atlético Madrid, Barcelonu i Osasunu. Atlético Madrid čestitao je LaLigi na sporazumu, za koji smatra da pruža stabilnost i vidljivost španjolskom nogometu, dok je Real Madrid glasao protiv njega. Preostali glasovi bili su za. Novac od televizijskih prava najveći je izvor prihoda za veliku većinu klubova LaLige, a u nekim slučajevima predstavlja i do 80% njihovih prihoda.
U priopćenju koje je LaLiga objavila nakon sporazuma, predsjednik lige Javier Tebas izrazio je zadovoljstvo.
"U složenom nacionalnom i međunarodnom kontekstu, osiguranje ukupnog rasta od 9%, što predstavlja više od 500 milijuna eura više nego u prethodnom ciklusu, izvrsna je vijest za ekonomsku održivost naših klubova i za budućnost španjolskog profesionalnog nogometa, koji će ostvariti prihod od domaćih prava veći od 6,135 milijardi eura. U vrijeme kada mnoge lige gube na vrijednosti, kontinuirani rast i postizanje rekordnih rezultata LaLige posebno su značajni. Ovaj rezultat odražava snagu našeg proizvoda i povjerenje emitera, potaknuto uglavnom našom odlučnom borbom protiv piratstva, koja nam je omogućila povećanje broja pretplatnika, te naporima klubova u kontinuiranom poboljšanju audiovizualnog sadržaja, nudeći najbolje moguće iskustvo navijačima.
Stalno poboljšanje audiovizualnog proizvoda, koji, zahvaljujući tehnološkim ulaganjima i sudjelovanju klubova, nudi sve atraktivniji sadržaj; sveobuhvatna borba protiv audiovizualnih prijevara, koja je zaštitila prihode i ojačala kredibilitet španjolskog audiovizualnog ekosustava; i predviđanje novog UEFA-inog konteksta, što je omogućilo da se natječaj ubrza i izbjegnu negativni učinci koje su pretrpjela druga natjecanja. Ova kombinacija inovacija, zaštite tržišta i strateške vizije učvrstila je vodstvo LaLige u vrlo konkurentnom okruženju“, stoji u priopćenju.










Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....