
Sponzorski prihodi čine važan dio prihoda nogometnih klubova. Kako se to radi na visokim razinama, pokazao je milanski Inter. Calcio e Finanza piše kako će Nerazzurri godišnje prihodovati više od 50 milijuna eura od sponzora istaknutih na dresovima.
Najnoviji ugovor Interovi su čelnici sklopili s U-Powerom, kompanijom koja se bavi proizvodnjom obuće. Njihov logo bit će istaknut na pozadini dresa, a četverogodišnji ugovor vrijedan je 20 milijuna eura. Dakle, U-Power će godišnje izdvajati pet milijuna eura za reklamu na dresovima prošlosezonskog finalista Lige prvaka.
Suradnja s Nikeom donosi Interu 26 milijuna eura po sezoni, s tim da iznos uz bonuse može narasti i na 30 milijuna.
No, to nije sve, jer Nerazzurri svake godine prihoduju i 15 milijuna eura zahvaljujući ugovoru s glavnim sponzorom na dresu, kompanijom Paramount+.
Na rukavima je pak istaknut logo E-Baya, koji to zadovoljstvo plaća pet milijuna eura godišnje, odnosno čak tri i pol milijuna više nego u ranijem ugovoru.
Sveukupno će Inter od sponzora na dresovima prihodovati najmanje 51 milijun eura godišnje, a uz bonuse taj iznos može narasti i do 60 milijuna eura.