Szymon Marciniak

 Screenshot: Twitter
LJAGA NA FINALE SP-A

Na pomolu skandal, sudac sam sve priznao i objavio dokaz!? ‘Svi spominju Messijev gol, a nitko ne priča o ovome‘

Francuski mediji iznijeli su da je gol Argentine za 3:2 morao biti poništen sukladno pravilima
Piše: Marko CrnjakObjavljeno: 23. prosinac 2022. 17:27

Rasprave o sudačkim odlukama na Svjetskom prvenstvu u Kataru još nisu utihnule. Navijači, igrači, treneri... Nema tko se u jednom trenutku nije oglasio s kakvim komentarom na odluke koje promijenile smjer određenih ogleda, a kasnije se ispostavile pogrešnima. Tako je i ugledni list L‘Equipe imao mnogo toga za zamjeriti arbitru Szymonu Marciniaku nakon što je Francuska izgubila od Argentine u finalu, a Poljak im je sada odgovorio na prozivke.

Njegove riječi zapravo su dvosjekli mač i mogle bi izazvati skandal, jer zapravo je sam priznao da su napravljene dvije kardinalne pogreške kod čak dva gola.

Podsjetimo, analitičari sa spomenutog dnevnog lista ustvrdili su da je pogodak Lionela Messija za 3:2 u drugom produžetku (108.) trebao biti poništen. U argumentaciji su se pozvali na pravila nogometne igre:

"Prije nego što je Messi postigao gol nakon prvobitne obrane Huge Llorisa, argentinski zamjenski igrači, obuzeti emocijama, već su bili na terenu, spremni za slavlje, što je strogo zabranjeno", kazali su, pa iznijeli Zakon 3, stavak 9:

image
ODD ANDERSEN Afp

"Nakon što je postignut gol, ako sudac shvati da je na terenu bila prisutna osoba koja ne sudjeluje u igri u vrijeme kada je pogodak postignut, isti mora biti poništen", naznačili su, te uz tekst postavili fotografiju na kojoj se vidi da su najmanje dva rezervna igrača Argentine u terenu prije nego je Messijeva lopta prešla liniju.

Marciniak je danas na press-konferenciji za medije organiziranoj odgovorio na kritike, ali indirektno zapravo još više inkriminirao sam sebe.

"Francuzi nisu spomenuli ovu fotografiju na kojoj se vidi kako je sedam Francuza na terenu u trenutku kada Mbappe postiže pogodak", kazao je poljski sudac te na mobilnom uređaju pokazivao fotografiju kao dokaz izrečenom. Slabo se vidi o kojoj se točno situaciji radi, no da se zaključiti da je u pitanju jedan od pogodaka iz kaznenog udarca, te se jasno mogu uočiti mnogi francuski "rezervisti" u nedozvoljenom prostoru.

Potom se nastavio osvrtati na zamjerku francuskih medija u vidu Messijevog drugog gola:

"Da bi ta situacija bila kažnjiva, morala je utjecati na igru, no kakav je bio utjecaj tih igrača koji su ustali i skočili na teren? Pretjeruje se oko toga. Postoje ozbiljne novine, ali i one koje traže žamor. Pisali su mi prijatelji i veliki suci iz Francuske, njihov dojam na moje suđenje bio je sjajan. Mnogi profesionalci i nogometaši uputili su mi čestitke, a i Mbappe je rekao da smo sjajni suci", kazao je Marciniak u svoju obranu.

E sad, ostaje pitanje je li se Marciniak obranio ili dodatno okaljao svoje ime. Pravilo je pravilo, a ono na koje se L‘Equipe pozvao ni po čemu ne ulazi u raspravu o utjecaju igrača na igru. Dakle, "sudac mora poništiti pogodak ako je na terenu bio igrač koji je izvan igre, rezervni igrač, zamijenjeni igrač, isključeni igrač ili službenik iz momčadi koja je postigla pogodak". Nema spomena o utjecaju na igru... Sudeći po tome, ispada da je Marciniak priznao ne jedan, nego dva neregularna pogotka. No dobro, može li nas uopće više išta iznenaditi?

Linker
21. svibanj 2024 22:03