Navigation toggle

Novi-stari rekorder utrka u Skradinu

 RACEREPORT
START ZA PET

Spektakl na Krki, padala je kiša, ali padali su i rekordi

Nova brdska sezona nije mogla zamisliti ljepši početak od 19. izdanja ‘Trka priko Krke‘ u Skradinu
Piše: Vesela VrkićObjavljeno: 20. svibanj 2025. 22:11

Nova brdska sezona Prvenstva Hrvatske nije mogla zamisliti ljepši početak od 19. izdanja “Trka priko Krke”. Predivnim vizurama skradinske doline projurila su 174 natjecatelja iz 9 zemalja i tri državna prvenstva.

Skradin se svojom predanošću i marljivom organizacijom prometnuo u jednu od najatraktivnijih domaćih utrka pa su nam svima priuštili zaista zanimljiv vikend pun uzbuđenja. Padala je kiša, ali padali su i rekordi. Subotnji treninzi krenuli su bez većih problema i brojno gledateljstvo uživalo je u predstavama vozača, dok pred kraj prvog službenog treninga nije krenula kiša, pa je sedamdesetak vozača odlučilo da neće startati drugi trening na skliskoj stazi.

Ukupni pobjednik 19. Nagrade grada Skradina je “domaći” Mađar Laszlo Szasz, vozač AK Dubrovnik racinga, u Reynardu 2KL Zytek. No, najbrži vozač bio je Karl Schagerl u atraktivnom VW Golf Rallyu. S vremenom od 1;31.994, postavio je novi rekord staze popravivši svoje prošlogodišnje vrijeme za pet desetinki. Nakon Mađara i Austrijanca, treće mjesto generalnog poretka natjecanja zauzeo je najbrži Slovenac - Matej Grudnik u Renault Cliju.

Uzbudljivo je bilo u borbi za vrh Prvenstva Hrvatske. Povratnik na stazu i prvak Europe Tomislav Muhvić (AK Petar Klepac) dobro je zabrinuo Dejana Dimitrijevića (AKK Fly with Kolman), koji je natjecanje odvozio pod temperaturom i prehladom. Muhvić je unatoč tehničkim problemima koje je imao sa svojim Lancerom, a zbog kojih nije vozio treninge, u prvoj vožnji u nedjelju bio najbrži Hrvat. Ipak, Dejan je u drugoj vožnji od nekud izvukao snagu iz sebe i svog Seata te “skinuo” čak tri sekunde vremena, što mu je osiguralo generalnu pobjedu u Kategoriji I za Prvenstvo Hrvatske.

Izvrsni mladi Matija Jurišić (AK Župa dubrovačka) je treće mjesto generalnog poretka automobila ugrabio starom lavu Niki Puliću (AK Konavle) “ispred nosa”, ostavivši ga iza sebe za samo 12 stotinki sekunde.

U Grupi 1, baš kao u generalki, slavio je Dejan Dimitrijević ispred Tomislava Muhvića. Grupa 2 donijela nam je odlične automobile, a najbrži je bio Niko Pulić. Drugo je mjesto pripalo Erisu Marottiju (AK Opatija Motorsport) u Škodi Fabiji, dok je trećeplasirani bio fascinantni Igor Vareško - Onehand driver (AK Konavle) u Seat Cupri TCR. Matija Jurišić je pobjedu u Grupi 3 osvojio s gotovo 8 sekundi prednosti ispred klupskog kolege Nihada Seferagića u prepoznatljivom VW Polu, dok je treće mjesto pripalo Marinu Poropatu (AK Dubrovnik racing) i njegovom nježno rozom i jako brzom Renault Cliju.
Zima nam uvijek donese zanimljive promjene i iznenađenja u proljeće pa je tako bilo i sada u Grupi 4 u kojoj je Harun Hadžić (Splitski auto klub) odnio pobjedu favoritu i klupskom kolegi Ivanu Bataliću ispred nosa i to za samo tri desetinke sekunde. Trećeplasirani je bio Sandro Jaketić (AK Vrbovsko racing). Koliko je bila tijesna borba u grupi dovoljno govori podatak da su prva trojica imala vremena s razlikom manjom od sekunde.

Saša Radola (AK Dubrovnik racing) ipak ne dozvoljava nikakva iznenađenja i već na prvom natjecanju sezone nam je jasno pokazao da misli nastaviti svoj pobjednički niz u Grupi 5. Bio je milimetar do izlijetanja u prvoj vožnji, no iznimno spretnom reakcijom ne samo da se popeo na najviše postolje grupe, nego je i zaradio pljesak i poštovanje brojne skradinske publike. Drugo mjesto pripalo je Stipi Mediću (AK Solin), a treće Marinu Božičeviću (AK Oroslavlje), koji je stigao iz Grupe 6 pomrsiti račune u Petici.

Grupu 6 osvojio je standardno odlični Deni Kmetović (AK Župa dubrovačka) ispred Sandija Peteha (AK Dubrovnik racing) i Marka Deaka (AK Oroslavlje). U Kategoriji II najbrži je bio Laszlo Szasz ispred Tamasa Kovacsa (AK Pelješac racing) i Saše Černeke (AK Petar Klepac).

Brdsko prvenstvo Hrvatske za povijesne automobile u Kategoriji A osvojio je Ante Gaćina (AKK Rogoznica) ispred Lea Černija (AKK Potkoš) i njegovog klupskog kolege Nenada Gržančića, dok je Kategoriju B osvojio Armin Mujkanović (AKK Fly with Kolman), koji je ujedno bio i najbrži u ukupnom redosljedu BPPA. Armin je iza sebe ostavio Hrvoja Čubelića (AK Opatija) i Juricu Ivanovića (AK Skradin)

U poretku klubova prvi je bio AK Dubrovnik racing s 55 bodova, koliko ima i drugoplasirana AK Župa dubrovačka. Treće mjesto je pripalo pojačanom sastavu AK Pelješac racinga.

25. prosinac 2025 23:28