Navigation toggle

Haas VF-25 - Infobip

 JAMES MOY PHOTOGRAPHY
SURADNJA S AMERIČKOM F1 MOMČADI

Infobip sklopio partnerstvo s MoneyGram Haas F1 timom za unapređenje iskustva obožavatelja Formule 1

Partnerstvo s jedinom američkom momčadi u Formuli 1 započelo je na Velikoj nagradi Miamija
Piše: SNObjavljeno: 06. svibanj 2025. 19:31

Globalna cloud komunikacijska platforma Infobip potpisala je višegodišnje partnerstvo s MoneyGram Haas F1 timom, s ciljem unapređenja iskustva obožavatelja Formule 1 diljem svijeta. Infobipova tehnologija pokrenut će novu eru digitalne interakcije i omogućiti personalizirana iskustva u stvarnom vremenu koja će obožavatelje još više približiti samoj utrci.

Uz zajedničku predanost inženjerskoj izvrsnosti i inovacijama, partnerstvo okuplja dva tima fokusirana na performanse i pomicanje granica na stazi i izvan nje. Infobip, vodeća platforma za razmjenu poruka, pomoći će momčadi MoneyGram Haas F1 u stvaranju bogatijih i interaktivnijih iskustava za obožavatelje, korištenjem platformi poput Rich Communication Services (RCS), WhatsAppa i poruka unutar aplikacija s umjetnom inteligencijom.

Infobipovi napredni komunikacijski kanali, poput RCS-a, postaju sve popularniji, a potražnja naglo raste u Sjevernoj Americi i širom svijeta. Ti komunikacijski kanali pružaju interaktivnija iskustava na svim dodirnim točkama, od marketinga i angažmana obožavatelja do korisničke podrške.

Tehnologija Infobipa u konačnici će pomoći momčadi MoneyGram Haas F1 da se poveže s obožavateljima na nove, personalizirane načine, jačajući povezanost na stazi i izvan nje. Primjerice, obožavatelji bi mogli saznati više o svom omiljenom vozaču putem konverzacijske umjetne inteligencije koja bi odgovarala na pitanja i omogućila interakciju putem WhatsAppa i drugih platformi za razmjenu poruka.

Partnerstvo s jedinom američkom momčadi u Formuli 1, koja ima sjedište u Kannapolisu u Sjevernoj Karolini, započelo je na Velikoj nagradi Miamija od 2. do 4. svibnja i nastavlja se kroz cijelu sezonu.

Momčad MoneyGram F1, koja je u tom trenutku zauzimala šesto mjesto u ukupnom poretku konstruktora, nastupila je na Velikoj nagradi Miamija, šestoj utrci FIA Svjetskog prvenstva Formule 1 2025., koja se održala na stazi Miami International Autodrome u Miamiju na Floridi, od 2. do 4. svibnja.

image

Ivan Ostojić i Ayao Komatsu

JAMES MOY PHOTOGRAPHY

- Infobip, s inženjerstvom u svojoj srži, razumije što je potrebno za neprestane inovacije i dosljedno postizanje rezultata iz tjedna u tjedan . Infobip je brzo rastao i postao globalni lider. Takvu pokretačku snagu iznimno cijenimo, osobito s obzirom na naše ambicije kao momčadi s rastućom globalnom bazom obožavatelja - rekao je Ayao Komatsu, šef momčadi MoneyGram Haas F1.

- Od Austina do Miamija, Infobip pomaže brendovima zadržati vodeću poziciju pružajući bogata konverzacijska iskustva koja jačaju lojalnost korisnika i potiču rast. Naši podaci pokazuju da je promet putem RCS-a u posljednje dvije godine eksponencijalno rastao u Sjevernoj Americi i globalno, što potvrđuje njegov potencijal za transformaciju korisničkog iskustva. Podržavajući tim u korištenju takvih kanala i omogućujući bogatija i interaktivnija iskustva, pomoći ćemo obožavateljima da budu još bliže akciji - dodao je Ivan Ostojić, glavni direktor za poslovanje u Infobipu.

Infobip je prva hrvatska jednorog kompanija s prihodom koji je 2024. godine premašio 1,8 milijardi eura. Tvrtka pruža komunikacijska rješenja nekima od najvećih svjetskih kompanija, poput Googlea i Ubera, omogućujući korisnicima korištenje različitih kanala kao što su WhatsApp, RCS i Apple Messages for Business. Također je snažno prisutan u automobilskoj industriji, gdje pomaže proizvođačima poput Toyote, Nissana i Mahindre da pomoću AI-ja transformiraju korisničko iskustvo tijekom procesa kupnje.

Komentari (0)

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
18. lipanj 2025 19:00